וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שי אבוטבול תובע מהקבוצה 5.5 מיליון שקל

קשר הפועל תל אביב טוען שהקבוצה מפרה את הסיכום עמו באופן בוטה: "נקווה שאלי טביב יתעשת ויבין שהסכמים יש לקיים"

שי אבוטבול בעזרת עורכי דינו הגיש תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל על סך 5.5 מיליון שקל מהפועל תל אביב. אבוטבול טוען כי נחתם עמו הסכם על שדרוג שכרו, שלא מומש ולא הופקד בבקרת התקציבים. על פי אבוטבול, מדובר ב"בהפרה בוטה, מכוונת, צינית ושיטתית של ההסכם".

"הקבוצה אינה מקיימת את התחייבויותיה", נכתב בכתב התביעה, "היא מנהלת משא-ומתן בניסיון לשפר את התנאים שסוכמו, ולבסוף אינה מגיעה לסיכום כלשהו ומאלצת את הצד שכנגד לנקוט נגדה בהליכים משפטיים. בדרך זו דוחה הנתבעת את קיום התחייבויותיה, כנראה מתוך תקווה שהצד שכנגד 'יישבר' ויסכים לוותר על חלק מהסכומים להם הוא זכאי".

עורכי דינו של אבוטבול מסרו כי "בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שאלי טביב נותר הבעלים היחיד בקבוצה, נחתם עם שי אבוטבול הסכם בדבר שדרוג שכרו. למרות שהנהלת הקבוצה כינסה מסיבת עיתונאים כדי להודיע על חתימת ההסכם, מאז ועד היום ההסכם אינו מקוים. מתוך כבוד למועדון שבו גדל ושהוא אחד מסמליו, שי אבוטבול המתין בסבלנות ונתן לאלי טביב אין סוף הזדמנויות לקיים את ההסכם, אך מתברר שאין כוונה כזו. לכן, בלית ברירה, מוגשת היום תביעה למוסד לבוררות לתשלום כל הסכומים ששי אבוטבול זכאי להם מכוח ההסכם שנחתם. יש לקוות שאלי טביב יתעשת ויבין שהסכמים יש לקיים".

עוד בהפועל תל אביב:

טוטו תמוז: "מרגיש בגידה מצד הבעלים"

ליגת העל: 0:0 בין הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully