וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "מרגיש בגידה מצד הבעלים"

חלוצה של הפועל ת"א לא הסתיר את זעמו על טביב שמנע את מעברו למונאקו. שירזי אחרי אשדוד: "נראינו כמו קבוצה שבעה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לא ליכולת שכזו ציפו האוהדים שהגיעו הערב (שבת) למשחק בין המדורגת שניה, הפועל תל אביב למ.ס אשדוד שנמצאת מקום אחד מתחתיה בטבלה. השתיים רשמו את אחד המשחקים החלשים שנראו בתקופה האחרונה ונפרדו ב-0:0 מוצדק ומשמים, שמשרת בעיקר את עירוני קרית שמונה בראש הטבלה. כ-2,500 נשים וילדים באדום נענו לקריאתו של אלי טביב ונכנסו הערב בחינם לבלומפילד ועודדו את הקבוצה. הבעלים: "זהו צעד אחד מרבים בהם ננקוט בהמשך על מנת להמשיך ולדחוף את הקבוצה קדימה העונה ובעונות הבאות".

"נעצרנו ולא נראנו מספיק טוב, מספיק דינמיים", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי. "נראנו כמו קבוצה שבעה וזה הדבר שהכי מטריד אותי. לא היינו מספיק חכמים ושקטים והתוצאה בהחלט צודקת. הסגל שיש בהפועל תל אביב חייב להשיג יכולת יותר טובה".

על הבלגאן סביב הקבוצה אמר המאמן: "זה לא דבר שהוא בשליטה, אף אחד לא עוצם את העיניים למה שקורה מסביב, אבל אנחנו, כאנשים שעוסקים בכדורגל, צריכים לנסות לפחות להפריד - לבוא למגרש ולתת את הכל. היום לא עשינו את זה, ואני האחרון שיחפש נסיבות מקלות".

על טוטו תמוז: "טוטו יצטרך זמן, אנחנו יודעים שהוא עבר חוויה לא נעימה, אבל השעון לא עוצר. לצערי הרב טוטו יצטרך לעשות את זה, ולעשות את זה מהר. דיברתי איתו לא פעם, הוא יקבל מאיתנו את כל מה שהוא צריך על מנת לחזור ולהיות אותו שחקן שהיה לפני ההרפתקה הזאת". שירזי סיים את דבריו כשאמר: "אם יש משהו שאנחנו מרוויחים מהמשחק היום זה את היכולת של שולר".

טוטו תמוז היה נסער מאוד בסיום המשחק ואמר: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, נטול מצבים משני הצדדים וחבל מאוד, כי בבית בדרך כלל אנחנו לוקחים את הנקודות". החלוץ נשאל על כל סאגת מונאקו, ולא חסך בביקורת אל עבר אלי טביב: "אני מאוד מאוכזב ומרגיש בגידה מצד הבעלים. כולנו יודעים מה היתה הבעיה. אבל צריך להסתכל קדימה, יש לי עד סוף השנה לבלות עם הקהל המדהים של הפועל. אני מקצוען וצריך להתעסק בכדורגל".

עומר דמארי אמר בסיום: "אשדוד קבוצה חזקה, אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות ולהמשיך הלאה. נראינו שבעים ואסור לנו להיות ככה. נקווה שבמשחקים הבאים אנחנו ניראה טוב יותר. אנחנו לא חושבים על אירופה, אלא רק על הפועל תל אביב. מה שקורה בין טוטו לבעלים אלן בעיות שלו והוא יפתור את זה מולו. אנחנו צריכים להתמקד בכדורגל. אנחנו לא מסתכלים על האליפות, זה רחוק וזה גם לא תלוי בנו כל כך. אנחנו מסתכלים קרוב, כלומר על משחק הגביע".

מזרחי: "השארנו אותם כמעט ללא הזדמנויות"

באשדוד היו בסך הכל מרוצים מהנקודה שהוציאו מול האדומים בבלומפילד, ומאמן האורחים, יוסי מזרחי אמר בסיום: "זה משחק קשה מאוד. הפועל תל אביב, במיוחד בבלומפילד, כובשת הרבה שערים. השארנו אותם כמעט ללא הזדמנויות וחבל מאוד שבדקות האחרונות לא ניצלנו את המתפרצות שלנו. יש לנו בעיה ביצירת מצבים - הפס האחרון, הבעיטה האחרונה, אבל השחקנים עשו מאמץ עילאי היום". על המטרות של הקבוצה אמר המאמן: "אנחנו רוצים להגיע לאירופה, לסיים כמה שיותר גבוה. זה לא יהיה פשוט, אבל נעשה את כל המאמצים".

שוערה של אשדוד, אופיר מרציאנו שהיה השחקן המצטיין אמר: "תמיד קשה לעמוד בשער מול הפועל תל אביב, הם קבוצה מצוינת ואני שמח שהצלחנו לעצור אותם. זו עונה ראשונה שלי, אני עובר הרבה דברים שהם חדשים לי ומקווה לקחת את העונה הזאת כפלטפורמה טובה להמשך הקריירה".

הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד נפרדו ב-0:0 מאכזב

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully