וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה בחדר הלבשה: "הו, ליגת אלופות"

בקרית שמונה כבר מריחים אליפות, גם בן שמעון ושרצקי צהלו עם השחקנים. המאמן: "אוהב את איזי, המועדון הזה קיים בזכותו"

קובי אליהו

תגידו מה שתגידו, את האופי של עירוני קרית שמונה פשוט אי אפשר לקחת ממנה. עוד מחזור עבר, והקבוצה של רן בן שמעון עשתה הערב (שבת) עוד צעד משמעותי אל עבר תואר האליפות ההיסטורי. מוליכת הטבלה גברה באצטדיון המושבה 0:2 על מכבי פתח תקוה החלשה, ולאור איבוד הנקודות של הפועל תל אביב וההפסד של מ.ס. אשדוד, עומד כעת הפער בפסגה על 12 נקודות. ומכבי פתח תקוה? היא הציגה את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה, והישארות בליגה עדיין ממש לא מובטחת.

שחקני קרית שמונה חגגו במשך דקות ארוכות בריקודים ושירים בחדר ההלבשה, בין השאר "ליגת אלופות, ליגת אלופות, ליגת אלופות". רביד גזל ואדריאן רוצ'ט הובילו את החגיגות, כששאר השחקנים השפריצו מים אחד על השני והניפו שחקנים על הידיים. גם רן בן שמעון ואיזי שירצקי הצטרפו לחגיגות.

המאמן בן שמעון אמר בסיום: "מבחינת מחויבות וריכוז, זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו השנה. באנו לנצח את המשחק הזה, ראו שהיו כתב עליו ניצחון שלנו מהדקה הראשונה. אני מאוד גאה בשחקנים האלה. אנחנו שמחים מאוד, מותר לשמוח, אבל לחגוג נחגוג בסיום העונה".

על חילוקי הדעות עם איזי שרצקי והאפשרות שימשיך בעונה הבאה הוסיף המאמן המנצח: "נתרכז בשנה הזאת, בלהבין שאנחנו עושים דבר מדהים פה, ולגבי העונה הבאה כבר נדבר. אני אוהב את איזי, המועדון הזה קיים בזכותו".

רביד גזל: "הפער חזר להיות 12 נקודות ואני מקווה שנגדיל אותו עד הפלייאוף. מה שחשוב זה לצבור כמה שיותר ניצחונות. אנחנו עושים עונה גדולה אבל אם לא ניקח את התואר הזה לא יזכרו אותנו, ואני מאמין שנביא אותו".

ברק בדש: "היה חשוב לנו היום לנצח ולתת משחק טוב כי כל מה שהיה השבוע רק הטריף אותנו עוד יותר. רצינו להוכיח ששוב דבר לא חלחל לחדר ההלבשה וכל מה שאמרו. זה יהיה מחדל אם לא ניקח את התואר, ומי יודע אם ההזדמנות הזאת תחזור. אנחנו הולכים על זה בכל הכוח".

מנגד, משה סיני ניסה להסביר את חוסר היציבות של מכבי פתח תקוה, ששוב נראתה רע מאוד והסתבכה בתחתית: "ב-30 הדקות הראשונות נתנו להם הרבה כבוד לשחק אין שהם רוצים, ומי שרוצה לנצח אותם צריך לשחק איתם יותר אגרסיבי. גם מול מכבי חיפה שיחקנו רע מאוד וגם היום היה משחק רע מאוד. אם לא נעבוד ונשקיע מעבר לזה, המצב לא יהיה טוב. לכן השחקנים צריכים להבין שצריך לעבוד הרבה יותר קשה, אחרת נהיה בבעיה. פחות מעניין אותי מה קבוצות אחרות עשו, אם ניראה טוב יהיה בסדר".

עירוני קרית שמונה גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully