וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה את מכבי פ"ת 0:2

מערכת וואלה! ספורט

18.2.2012 / 21:12

מוליכת הטבלה ממשיכה לדהור לאליפות ופתחה פער של 12 נקודות מהפועל ת"א. סולארי (14) ואבוחצירא (62) כבשו

לאחר שאיבדה במחזור הקודם נקודות יקרות מול באר שבע, חזרה הערב (שבת) עירוני קרית שמונה לדרך המלך המוליכה אל האליפות, כשגברה 0:2 על מכבי פתח תקוה באיצטדיון המושבה. הקבוצה הצפונית סיימה שבוע סוער, במהלכו עמד רצונו של המאמן, רן בן שמעון להכניס אל החוזה שלו בעונה הבאה סעיף יציאה למכבי חיפה, וסירובו של הבעלים, איזי שרצקי. לבסוף יושרו ההדורים בין השניים, ונדמה כי קבוצתם הגיבה בהתאם. קרית שמונה שלטה ללא עוררין במשחק וממשיכה להיראות כמו האלופה הראויה של ליגת העל.

דויד סולארי שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מריחים אליפות. סולארי/קובי אליהו

רק 100 אוהדים עשו את הדרך הערב מקרית שמונה אל האיצטדיון בפתח תקוה, כשעל פי דיווחים חלק נכבד מהם היו מוזמנים, ואי אפשר להתעלם מכך שהקבוצה שמוליכה את הטבלה לא מצליחה לסחוף אחריה את הקהל בעקבותיה. גם אוהדי המארחת לא בדיוק הציפו את היציעים, מה ששיווה להתמודדות תחושה של משחק אימון. קרית שמונה לא ממש התחשבה בכך, והשליטה שלה היתה ברורה כבר מדקת הפתיחה. השחקניו של רן בן שמעון תקפו שובו ושוב את שערו של לירן שטראובר, כשפתח תקוה כלל לא נראתה על המגרש באותן דקות. בדקה ה-14 הפכה מוליכת הטבלה את השליטה ליתרון מוצדק, כשדויד סולארי כבש שער מרהיב בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה.

שחקניו של בן שמעון המשיכו לחפש את הרשת אך למזלה של פתח תקוה, שטראובר היה שם בכל פעם כדי למנוע זאת, ואל המחצית ירדו המארחים עם יתרון דחוק. במחצית השניה הורידה קרית שמונה הילוך ואיפשרה לשחקניו של סיני לחוש כי הם מסוגלים למצוא את השיוויון, אבל זה היה מצג שווא: האורחים יצאו למתפרצת בדקה ה-62, רוצ'ט בישל נהדר לאבוחצירא, וקבוצתו של בן שמעון הכפילה את יתרונה. עד לסיום היו יכולים האורחים לכבוש פעמיים נוספות, אבל הסתפקו בתוצאה, והתרחקו עד כדי 12 נקודות מהפועל תל אביב. האליפות נראית קרובה מתמיד.


לדף המשחק

מהלך המשחק

דקה 6: פתח תקוה קיבלה כדור חופשי מסוכן, אבל ההרמה לא מצאה אף אחד ברחבה, והזדמנות טובה הלכה לאיבוד.

דקה 7: סולארי מצא מצויין את ברק בדש בתוך רחבת המארחים, אבל זה איבד את שיווי המשקל ובעט מעל לשער.

דקה 14: שער! איזה גול נהדר! מתפרצת טובה של האורחים הגיעה אל בדש ששלח פס אל סולארי שהגיע מחוץ לרחבה וירה טיל מדוייק אל הפינה, 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 22: קרית שמונה ממשיכה לתקוף, גזל הרים כדור רוחב מצויין אל מרכז הרחבה אבל הבעיטה של אבוחצירא נהדפה על ידי אחד המגינים.

דקה 26: שוב אבוחצירא בעניינים, כשהוא מקבל דאבל פס ומקצה הרחבה יורה כדור טוב, אבל שטראובר קולט היטב.

דקה 30: עצירה נהדרת של שטראובר! סולארי יורה עוד טיל מחוץ לרחבה אבל השוער עוצר באינסטינקט עם הרגל.

דקה 32: איזה מטווח של האורחים! הפעם הכדור הולך אל רוצ'ט, שבועט טיל מ-20 מטרים שטס מעל לשער. לא ברור כמה זמן פתח תקוה תוכל להחזיק מעמד.

דקה 38: המארחים מגיעים להזדמנות הראשונה, כשכדור קרן לא מורחק כמו שצריך מרחבת המארחים, אבל מאליש עשה עבודה גרועה ושלח את הכדור הרחק מעל לשער.

דקה 58: קרית שמונה מורידה הילוך, והמשחק איתה. פתח תקוה הולכת ומתקרבת לשערו של עמוס.

דקה 62: שער! האורחים מכים בשנית! רוצ'ט מרים את הראש ומכניס כדור נהדר בין שני שחקנים אל שמעון אבוחצירא בתוך הרחבה, וזה שולח את הכדור אל הרשת בנגיעה, 0:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 71: כדור רוחב טוב של קרית שמונה הגיע אל גזל הפנוי, וזה שלח לאחור אל ברק בדש שבעט טוב כדור שטס ליד הקורה והחוצה.

דקה 74: גזל שוב קיבל כדור טוב והפעם ניסה את מזלו בבעיטה מהאוויר שטסה גבוה והחוצה.

דקה 88: רביד גזל הרים קרן אל אבוחצירא שניסה את כוחו בבעיטת וולה ממרכז הרחבה, אך זו הלכה מעל לשער.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, עומר גולן, שי מימון, טל מעבי, סבסטיאן סנסוני (מתן אוחיון, 9), חגי גולדנברג, איגור מאליש, ציון צמח (מרואן קבהא, 64), דני פרדה, מריו צארביץ' (ויקטור מרעי, 46), טל בן חיים.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, שיר צדק, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט (אחמד עבד, 79), דויד סולארי (שלומי אזולאי, 87), שמעון אבוחצירא, ברק בדש (עדי אלישע, 71).

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער מכבי פתח תקוה לירן שטראובר על רקע שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. קובי אליהו
משחק טוב שלו לא הספיק. שטראובר צופה על קרית שמונה חוגגת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully