וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד: "אני מקווה שנחזור לכאן"

17.2.2012 / 11:18

במכבי ראשון לציון התאכזבו מההפסד בגמר הגביע: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה". ברנדון באומן: "נתנו את הכל"

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (חמישי) את אחד מהישגי השיא של המועדון, כששיחקה בגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב והפסידה 82:69, בפעם השנייה בתולדותיה. על אף ההפסד, והיכולת הלא משכנעת, בראשון לציון הרשו לעצמם לאחר המשחק לא להתאכזב יותר מדי, ולהיות גאים בדרך שעשו עד למעמד הגמר. הקבוצה חזרה הבוקר להתאמן לקראת משחק הליגה מול עירוני אשקלון ביום ראשון, כשעדיין לא ידוע האם אור סולומון הצעיר יוכל להשתתף במשחק בעקבות הטירונות אותה עובר בימים אלה.

"האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, ידענו מול מי אנחנו עומדים ושמכבי היא קבוצה שמענישה ומהר, וזה קרה לקראת סוף המחצית הראשונה", סיכם עמית בן דוד, "הם יצרו איזה מרווח ביטחון. נלחמנו עד השנייה האחרונה, השתדלנו לתת את כל מה שיכולנו, לפעמים במצבים האלה זה לא מספיק. אנחנו גאים בדרך שעשינו ובקהל שהגיע, מצד אחד זה מאכזב ומצד שני שיחקנו מול קבוצה גדולה מאוד". בן דוד, שלו זו הייתה הופעה שנייה והפסד שני בגמר, זוכר כי לאחר ההפסד בגמר 2009, הגיע עם מכבי חיפה לגמר הפיינל פור: "אני קונה את החזרה לפה גם השנה, יש לנו עוד דרך ארוכה והרבה להשתפר ולעבוד. אני באמת מקווה שנחזור לכאן".

מי שהיה נקודת האור של ראשון לציון במחצית השנייה הוא הפורוורד ברנדון באומן שמתאושש מפציעה בידו, "מכבי הראו לנו שהם הקבוצה החזקה שצריך לנצח, באנו כאנדרדוג ונתנו את כל מה שאנחנו יכולים, ובאופן בסיסי ניסינו להצמד לתוכנית המשחק, אבל עמדה מולנו קבוצה ששיחקה הגנה מצויינת ומאומנת מאוד. באופן כללי אני חושב שנהיה בסדר לאורך זמן. אנחנו במצב די טוב, אם נמשיך לשחק בתור קבוצה, הליגה די שווה, הכל תלוי בדברים הקטנים, נבוא להתאמן בכל שבוע ונעשה את הדברים כדי להביא אותנו למעמד הזה שוב".

צפו בראשון לציון מפסיגה 82:69 למכבי תל אביב

אפי בירנבוים לא לקח קשה את ההפסד בגמר

עובר לצהוב? אדריאן יוטר מועמד למכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully