וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "אנחנו לא רואים בזה את סוף הדרך"

16.2.2012 / 23:37

מאמן ראשל"צ לא לקח קשה את ההפסד בגמר הגביע: "לפעמים טוב להישאר עם החלומות". חנוכי: "חבל, כי לא היינו מרוכזים"

במכבי ראשון לציון היו מאוכזבים בסיום מכך שהקבוצה לא הצליחה באמת לתת פייט למכבי תל אביב בגמר הגביע, בו ניצחו הצהובים 69:82. ראשון התנחמה בהופעה במעמד הגמר, ומאמנה, אפי בירנבוים התייחס לעובדה כי המשחק התנהל באולמה הביתי של מכבי: "זה ההבדל בין בית לחוץ. זה לא קל לשחק עם מכבי בנוקיה. זו לא הפעם הראשונה שמדברים על זה שהם מארחים בבית ועל כך שזה לא הוגן, אבל כבוד הנשיא ושרת הספורט הגיעו, אז זו בעיה לעשות את זה באולם אחר. זה מסוג הדברים עליהם צריך לחשוב כי יש יתרון למי שמתאמן פה כל היום".

לאחר מכן התפנה בירנבוים לחמיא ליריבה: "ברכות למכבי תל אביב. אני לא צריך לספר לכם על מכבי ומה הם עוברים ומה הניסיון שלהם ורמת האימון שלהם. אני לא נוהג לעשות את זה אבל אני מאוד גאה בבחורים שלי. קבוצה עם פחות אופי היתה חוזרת עם 40 הפרש בראש. איבדנו 11 כדורים במחצית הראשונה מה שלא קרה לנו הרבה זמן, ולקח לנו הרבה זמן לחזור למשחק. עם מכבי אתה חייב להיות מרוכז כל שנייה, אתה לא יכול שנייה לא להביט, כי אתה משלם".

על המשך העונה של הכתומים אמר המאמן: "מפה נרצה להתרומם ולהגיע עוד פעם להיכל, כי לבחורים יש אמונה. הם רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. הם מתקדמים בכל אימון, ואני רקמקווה שנהיה פה שוב במאי. אנחנו לא רואים בזה את סוף הדרך. לפני ארבעה ימים אמרתי לשחקנים שיש לי חלום שחנוכי ירים גביע, אבל לפעמים זה טוב להשאר עם חלומות, כי כשמגשימים אותם אין מה לעשות. הדרך והעבודה לא פחות חשובה, יש עבודה וזאת עיר מתפתחת".

ג'ו קרופורד, שהיה המצטיין בשורות ראשון אמר בסיום: "זה אחד מהמשחקים הגדולים של המועדון בשנים האחרונות והתחלנו רע. החטאתי עונשין ואיבדנו כדורים. מכבי קבוצה גדולה וקשה לחזור מהפרש גדול מולם. זה היה מעמד גדול עבורינו וכמה מאיתנו לא בא כמו במשחקים אחרים. במשחקים הביתיים אתה מרגיש אחרת. אנחנו נלמד מהמשחק הזה. אני רואה את הדברים החיוביים, לא ויתרנו והמשכנו להלחם, יש כמה דברים שאנחנו צריכים לשנות, אבל אנחנו נבוא ונהיה מסוגלים להלחם שוב".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "זה היה הפסד קשה, לא ביצענו את תוכנית המשחק שלנו ויצרנו לעצמנו חור ולא הצלחנו לצאת ממנו. לא ביצענו את תוכנית המשחק, היה לי כמה איבודי כדור שנתן למכבי לרוץ, וזה היה הדבר המרכזי שגרם להפסד.

"אנחנו מקצוענים, כבר היינו במצבים האלה בעבר, אתה מפסיד משחק קשה, אבל אתה חייב לבוא ולהתאושש כי כבר ביום ראשון יש לנו משחק קשה מול אשקלון. כולם חשבו שהם יכלו לעשות יותר טוב, ואני מקווה שנתקן ביום ראשון".

קפטן ראשון ניצן חנוכי: "ככה זה נגד מכבי תל אביב, הם הופכים כל טעות לסל בצד השני והפער נפתח. עשינו כמה טעויות קטנות, וחבל כי לא היינו הכי מרוכזים. אנחנו גאים על הדרך שעשינו, אני רוצה להודות בהזמדנות הזאת לכל הקהל המדהים שלנו שהגיע, נגמר הגביע ועכשיו חוזרים לליגה, יש לנו שם עוד מטרות וכבר משחק גדול מול אשקלון. מצבנו בליגה הוא כרגע די טוב, יש פה שחקנים שרעבים להצליח, אנחנו הישראלים הותיקים נרים את כולם".

צפו במכבי ראשל"צ מפסידה 82:69 למכבי ת"א בגמר הגביע

בלאט ומכבי ת"א חגגו: "לנגפורד אחד הטובים באירופה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully