וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לנגפורד אחד הגארדים הטובים באירופה"

דיוויד בלאט ומכבי ת"א הניפו את גביע המדינה, המאמן פרגן לגארד שאמר : "מתרגש, אנחנו רק רוצים לזכות בעוד תארים"

רויטרס

צילום וידאו: נועם אשל
עריכת וידאו: יותם בן דוד

זה היה די צפוי ואכן זה קרה ללא קשיים. גביע מספר 39 הגיע הערב (חמישי) לארון התארים העצום של מכבי תל אביב אחרי 69:82 קליל על מכבי ראשון לציון. קית' לנגפורד בלט בשורות הצהובים עם 23 נקודות ומכבי משלימה משימה ראשונה מבחינתה מתוך ארבע כאלה העונה, כשעוד נותרו לה הליגה, האדריאטית והיורוליג.

המאמן דיוויד בלאט, עבורו היה זה גביע חמישי בקריירה כמאמן ראשי ורביעי עם מכבי תל אביב (זכה באחד עם בנטון טרוויזו באיטליה), אמר בסיום: "אנחנו בעונה שדורשת הרבה מאוד דברים לא שגרתיים ובכל זאת אנחנו באים ומשחקים כדורסל טוב, ביחד ובצורה אטרקטיבית. הזכייה הזו מאוד חשובה, הייעוד שלנו הוא לקחת תארים".

בלאט החמיא ליריבה שעמדה מולו ואמר: "אני מצדיע לאפי ולראשון בצד המקצועי על מה שהם עושים השנה, לאורך כל השנה וגם על מה שהם עשו היום. היה משחק קשה ואיכותי, והיה כיף להשתתף בו. היה לי כיף לאמן נגד אחד המאמנים המפורסמים והטובים ביותר שידעו פה בישראל, זה כיף גדול ואני אזכור את זה. מגיעות המון ברכות לחבר'ה שלי שעושים את זה בעונה מיוחדת במינה, ובסטייל". על הכוכב שלו שניצח היום את המשחק אמר המאמן: "קית' לנגפורד בא לפה עם רצון עז להצליח, ולעזור לקבוצה להצליח. הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, אחד הגארדים הטובים באירופה, והוא לקח אותנו על הכתפיים בחלק גדול מהמשחק והיינו צריכים את זה".

בלאט אף התייחס לעובדה ששיתף את סופוקליס שחורציאניטיס בחצי הגמר בניגוד למה שנאמר לו מהנהלה, מה שהוביל לפציעה של היווני. "אמרו ששיתפתי את סופו נגד רצון ההנהלה, וזה שקר", אמר בלאט. "באיזו זכות יש לאנשים את האפשרות לשקר ככה? לא היה ולא נברא. סופו משחק עם כאבים כמו הרבה שחקני כדורסל, והוא ישחק עד סוף העונה עם הכאבים.

על השבוע הקשה שעומד בפני הצהובים אמר בלאט: "המשחק הבא החשוב שלנו הוא ביום חמישי, ניתן את הכל במשחק הזה. אין שום משמעות למשחק מול ירושלים בליגה, אין פה סיפור, הכל זניח לחלוטין בירושלים. המטרה שלנו היום זה לנסות ולהתברג להצלבה של היורוליג, כל מה שמעבר לזה כרגע, פחות חשוב".

לקית' לנגפורד זה היה התואר הראשון עם מכבי תל אביב. הגארד האמריקאי הוליך הערב את הצהובים עם 23 נקודות ואמר בסיום: "הייתי מאוכזב מההופעה שלי בחצי הגמר, כך שרציתי להיות אגרסיבי היום. זה הגביע הראשון בו אני זוכה ואני מתרגש. אני מקווה שזה רק התואר הראשון שלנו העונה, כשאתה מנצח ויש לך את ההרגשה הזו, אתה רק רוצה לנצח עוד".

טל בורשטיין אמר: "כל גביע הוא מיוחד, אנחנו עובדים בשביל זה קשה. מאוד דרוכים במשחקים כאלה ותמיד שמחים לנצח ולזכות. זה נותן אנרגיה להמשך הדרך".

ריצ'רד הנדריקס הוסיף: "היה לנו הרבה כבוד לראשון, הם קבוצה מעולה ומשחקים טוב, אז אנחנו שמחים לזכות. אנחנו תמיד משחקים עם הלב. קית' היה בלתי ייאמן הערב, הוא הוביל אותנו מההתחלה, עשה את מה שצריך ואנחנו היינו סביבו. יש עוד עונה ארוכה לפנינו, אבל אנחנו משחקים טוב ואני מקווה שיהיו לנו עוד הזדמנויות לחגוג ככה".

ניצחון 69:82 על מכבי ראשל"צ העניק למכבי ת"א את גביע המדינה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully