וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה בכדורסל

הצהובים לא התקשו בדרך ל-69:82 על מכבי ראשון לציון בגמר, והניפו את הגביע בפעם ה-39. לנגפורד הצטיין עם 23 נקודות

ספורט 5

בואו לדבר על המשחק בפייסבוק

צפו בתקציר המשחק
באדיבות רשות השידור, http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה מספר 39 בתולדות המועדון, לאחר שגברה על מכבי ראשון לציון 69:82 במשחק הגמר. שחקניו של אפי בירנבוים קיוו לחולל סנסציה, אבל בדיוק כמו בשנים קודמות, כשהצהובים מריחים תואר קשה מאוד לעצור אותם, במיוחד בארץ. קבוצתו של דיוויד בלאט לא ממש התקשתה בשום שלב של המשחק, ועכשיו היא תוכל להתרכז במשחקים הקריטיים הצפויים לה במסגרת היורוליג, כשהיא יודעת שתואר אחד כבר נמצא בארון. וראשון? היא נותרת עם המחמאות על ההגעה למעמד הגמר, ותקווה להגיע חדה יותר לפלייאוף, מתוך מטרה להגיע שוב להיכל, הפעם במעמד הפיינל פור.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם טל בורשטיין. ברני ארדוב
מגיע להם. בורשטיין, אליהו ומכבי חוגגים עוד גביע/ברני ארדוב

הגביע הזה מגיע בראש ובראשונה לקית' לנגפורד. הגארד, שסבל מלא מעט השמצות העונה על כך שהוא נעלם ברגעים החשובים, הגיע לוהט כבר מכדור הפתיחה, קלע 10 נקודות כבר ברבע הראשון וסיים את המשחק עם 23 שהעניקו את התואר לקבוצה. ראשון לציון לא נראתה כאילו היא מאמינה ביכולתה להדהים את הצהובים במרבית המשחק, דרווין קיצ'ן התעורר מאוחר מדי, ג'ו קרפורד שכפה את הזריקות שלו בהתקפה, וכשהישראלים בקבוצה קולעים רק 8 נקודות מ-69 של הקבוצה, קשה מאוד לנצח את מכבי, במיוחד ביד אליהו.

ראשון לציון עוד ניסתה בפתיחה, אבל לנגפורד כאמור הגיע לעבוד. הגארד היה בלתי ניתן לעצירה ויחד עם ליאור אליהו וריצ'רד הנדריקס הריץ את הצהובים ליתרון 11 ברבע הראשון. קיצ'ן וקרופורד החלו להיכנס לעניינים בהתקפה הכתומה, וכבר צימקו ל-5, אבל לנגפורד שוב העניש, ואל המחצית ירדה מכבי ביתרון 12. בירנבוים שטח בפני שחקניו בהפסקה כי הם מסוגלים לחזור, אבל אז החל דיוויד בלו לחמם את היד, ועם שתי שלשות רצופות הטיס את הצהובים ל-20 הפרש. באומן עוד זרע תקווה אצל הכתומים וצימק במו ידיו ל-9 בלבד, 4 דקות לסיום, אבל הצהובים לא נבהלו, ונקודות חשובות של אוחיון שמרו את הגביע צהוב לעוד שנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם ריצ'רד הנדריקס, יוגב אוחיון, קית' לנגפורד, ליאור אליהו ודווין סמית'. מכבי ראשון לציון העלתה את ג'ו קרופורד, ניצן חנוכי, דרווין קיצ'ן, ברנדון באומן ואדריאן יוטר. לנגפורד פתח חזק את המשחק עם שבע נקודות רצופות והעלה את הצהובים ל-0:7. יוטר העלה את הכתומים על הלוח אחרי דקות ארוכות ללא נקודות, וקרופורד עם דאנק נהדר צימק ל-3 בלבד. מכבי לא נבהלה, ליאור אליהו והנדריקס הגיבו מן הצד השני כדי להעלות ל-6:15. פניני נכנס ומיד קל סל ועבירה, בן דוד צלף שלשה חשובה עבור קבוצתו של בירנבוים, אבל בורשטיין ולנגפורד עם שלשה גדולה עוד יותר הוריד את מכבי ביתרון 13:24 בסיום הרבע הראשון.

לנגפורד המשיך לעשות ככל העולה על רוחו גם בפתיחת הרבע השני, ומנע מיוטר וחבריו להתקרב כשהעלה ל-19:30. ראשון עצרה את נשימתה כשיוטר נפל לא טוב ונאנק מכאבים, אך הצליח לבסוף לקום וירד אל הספסל. קרופורד נכנס לעניינים והוריד את ההפרש ל-6 בלבד, שחורציאניטיס חזר אל הפרקט וחפר בצבע בדרך לדאנק גדול, אבל קרופורד המשיך להיות האיש של הכתומים כשתפר שלשה שמנעה מהצהובים לברוח. קיצ'ן חדר היטב והוריד ל-36:31, אבל דווקא אז התפרקו הכתומים, פניני צלף שלשה, ועבירה בלתי ספוטיבית של קיצ'ן סייעה למכבי תל אביב לרדת ביתרון 34:46 בסיום המחצית הראשונה.

הנדריקס ובורשטיין העלו את היתרון הצהוב ל-14 עם פתיחת הרבע השלישי, אבל חנוכי וקיצ'ן השיבו בשתי שלשות והורידו ל-52:42. יוטר רשם חסימה ענקית על אוחיון וקיצ'ן קלע סל ועבירה בצד השני, אבל שחורציאניטיס העניש בצבע, ולנגפורד המשיך לצלוף והעלה ל-14 הפרש. הצהובים לחצו על הדוושה, בלו צלף שתי שלשות ומכבי השלימה ריצת 0:10 כדי להגיע עד 20 הפרש. האורחים עוד ניסו לצמק, אבל נקודות של ריצ'רד הנדריקס עם סיום הרבע הורידו את ההמארחים ביתרון 48:66 לפני הרבע האחרון.

אור סולומון נכנס ומצא נקודות, באומן צלף שלשה והוסיף חדירה מצויינת מן העבר השני, ופתאום ההפרש צנח ל-11 בלבד, ארבע דקות לסיום. מכבי נכנסה ללחץ, בלאט לקח פסק זמן, אבל גם זה לא עזר, והאורחים כבר הורידו את הפיגור לחד ספרתי. או אז קלע יוגב אוחיון את הנקודות הראשונות שלו במשחק, קיצ'ן ביצע עבירת תוקף, והאחראי על הגביע כבר הרגיש מספיק בנוח כדי לחרוט את שמה של מכבי תל אביב על הגביע, למרות שנותרה עוד דקה וחצי לסיום.

סטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: קית' לנגפורד 23 (7 מ-15 מהשדה), דיוויד בלו (4 מ-5 לשלוש) וטל בורשטיין (4 אסיסטים) 12 נקודות כל אחד, ריצ'רד הנדריקס 10 ו-9 ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס 8 ו-7 ריבאונדים, גיא פניני 7, ליאור אליהו 6, יוגב אוחיון ודווין סמית' 2 נקודות כל אחד, ג'ון שייר שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ו קרופורד 20 (6 מ-18 מהשדה), דרווין קיצ'ן 18 (7 מ-10 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-4 איבודים, ברנדן באומן 15 ו-11 ריבאונדים, אדריאן יוטר 8 ו-5 איבודים, ניצן חנוכי (1 מ-5 מהשדה) ועמית בן דוד 3 נקודות כל אחד, אור סולומון 2.

גביע המדינה בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully