וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "אני עדיין רוצה לקחת את הזריקה האחרונה"

מלו שחוזר למגרשים התייחס לפריצה של ג'רמי לין והבהיר: "אני לא שחקן אנוכי". לין על 13 האסיסטים שחילק: "זה התפקיד שלי"

הניקס רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) את ניצחונם השביעי בשבעת משחקיהם מאז ג'רמי לין פרץ לחיינו, כשהפעם השחקן הכי מדובר ביבשת הסתפק ב-10 נקודות אך פיטם את חבריו ב-13 אסיסטים, שישה מהם לאלי הופים שהקפיצו את הגארדן בדרך ל-85:100 קליל על סקרמנטו שהוציא את הניקס ממאזן שלילי לראשונה מזה חודש.

"כרכז זרקתי הרבה מאוד במשחקים הקודמים, ואני לא חושב שזה בהכרח דבר טוב", אמר לין, שקלע לפחות 20 נקודות בכל אחד מששת משחקיו הקודמים במדי הקבוצה. "אני חושב שהעבודה שלי היא יותר לחלק את הכדור ולהכניס את שאר השחקנים לקצב הנכון".

בינתיים מי שנמצא על המוקד הוא כרמלו אנתוני, שעשוי לחזור מפציעה מחר במשחק מול ניו אורלינס, וכבר שמע את כל הפרשנים מזהירים מכך ששובו יפגע בלין ובמרקם הקבוצתי החדש.

"לשמוע את זה היה כמו לחטוף סטירה בפרצוף", אמר אנתוני בתגובה. "אף אחד מהשחקנים ששיחקתי איתם אי פעם לא יגיד שאני שחקן אנוכי. אף אחד. גם אני בנאדם ולא הבנתי מהיכן הביקורת הזו הגיעה".

על לין עצמו אמר אנתוני: "הוא ברכה במסווה עבורנו. הוא פשוט נפל עלינו מלמעלה בדיוק כשחיפשנו שחקן בעמדה שלו. נצטרך לעבוד קשה כדי לשתף פעולה בצורה מוצלחת, אבל אני מוכן לעשות את זה".

כשנשאל האם גם בסיטואציה החדשה שנוצרה בקבוצה הוא עדיין צריך להיות השחקן שיקבל את הכדור ברגעי ההכרעה, ענה מלו: "כמובן שאני רוצה לקחת את הזריקה האחרונה. בואו נהיה גלויים: אני עושה את זה כבר תשע שנים, וקלעתי הרבה מאוד זריקות אחרונות".

בצל הפסיטבל סביב לין, הקבוצה הלוהטת בליגה היא סן אנטוניו, שרשמה הלילה ניצחון תשיעי ברציפות עם 106:113 בטורונטו. טוני פארקר, שכיכב עם 34 נקודות ו-14 אסיסטים, לא התלונן על ההתעלמות התקשורתית והודה: "אנחנו משחקים כדורסל טוב, אבל כרגע אין סיפור גדול יותר מג'רמי לין. אתה מוצא את עצמך כמעט רוצה לעודד אותו, לראות אותו קולע כל זריקה. הסיפור שלו הוא כמו סרט, והוא מגבה אותו ביכולת בכל משחק".

* ג'יי אר סמית', ששוחרר מקבוצתו הסינית ונחשב לשחקן חופשי, מנה בחשבון הטוויטר שלו את הניקס, הקליפרס, הלייקרס, המג'יק, הבולס והפייסרס כיעדים אפשריים עבורו, ועל פי הדיווחים הקליפרס הם המועמדים העיקריים להחתימו.

הלילה: לין חילק 13 אסיסטים ועלה למאזן של 0:7 בניקס

גם יובל שפירא תוהה כיצד כרמלו ישתלב עם לין

אפילו נשיא ארצות הברית נסחף בלינסניטי

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully