וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "לא פנינו בצורה ישירה או עקיפה לשום מאמן"

14.2.2012 / 20:42

נשיא מכבי חיפה הוציא הודעה רשמית בנסיון לשים סוף לחרושת השמועות. גורם: "להגיד שהגביע זה העיקר? לא מתאים לנו"

בשל הפרסומים החוזרים ונשנים בנוגע לזהות המאמן של מכבי חיפה בעונה הבאה, הוציא הערב (שני) המועדון הודעה רשמית לעיתונות של הנשיא, יעקב שחר, ובה נכתב: "בהמשך לפרסומים השונים, יובהר כי לא פנינו בצורה ישירה או עקיפה לשום מאמן". מוקדם יותר הערב נחשף כי רן בן שמעון ביקש מאיזי שרצקי להכניס לחוזהו בקרית שמונה סעיף יציאה שיאפשר לו לעבור למכבי חיפה.

אחרי הניצחון אמש (שני) של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה (1:4) אפשר היה לראות על הפרצופים של השחקנים את האכזבה מהעונה הזאת ואת תחושת הפספוס הכללית. כולם היו שמחים על הנקודות והמשחק השוטף אחרי תקופה ארוכה של יכולת מאכזבת, אך עדיין האווירה הייתה רחוקה מלהיות שמחה.

גורם במועדון הסביר זאת ואמר: "זה חלק מלהיות מכבי חיפה, לא מקבלים פה בינוניות והשנה דברים לא מסתדרים כמו מרבית השנים. למרות זאת צריך להבין שמתוך הסיטואציה הזאת צריך להתרכז במטרות שלנו שכוללות כרטיס לאירופה, ולהילחם עליהן בשיניים".

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נשמע דווקא יותר אופטימי בסיום המשחק בקרית אליעזר כשאמר:"כדורגל הוא משחק דינמי. בזמן האחרון אנחנו יציבים מאוד, עדיין חסרים לנו מספר שחקנים. בחודשיים האחרונים אנחנו משחקים טוב וקבוצתי. אפשר לומר שזה בגלל שההגנה התייצבה. ההגנה מקטינה את המגרש. צוצאליץ' הוסיף המון מאז שהגיע. לפעמים שחקן אחד מייצב קבוצה שלמה".

מי שזכה למחמאות מהצוות המקצועי היה עידן ורד, שעבר לא מעט טלטלות העונה ושיחק עם הרבה נחישות והתלהבות. "אף פעם לא היו סימני שאלה לגבי היכולת של עידן" אמרו בצוות המקצועי, "הוא גם עובר איזשהו תהליך במכבי חיפה, הוא ילד טוב שמאוד רוצה להצליח וצריך לתמוך בו ולתת לו את מה שצריך כדי שזה יקרה". גם מוחמד גדיר זכה למחמאות: "זה תמיד היה תלוי בו, יש לו יתרונות פיזיים על הליגה הזאת ושהוא מתרכז בכדורגל כולם רואים אותם".

בצוות המקצועי לא מסתכלים על הגביע כדבר העיקרי ואומרים: "מכבי חיפה צריכה להיות טובה בליגה עד הסוף ולהשיג את המטרות הכי טובות שהיא יכולה. להגיד עכשיו שהגביע זה העיקר, זה מתאים אולי לקבוצות אחרות אבל לא למכבי חיפה. יש לנו בשבוע הבא את בני יהודה ואנחנו צריכים להתחיל לייצר רצף לא רק של ניצחונות, אלא של משחקים טובים שזה הביטחון הכי גדול שאפשר לקבל". ניר דוידוביץ' צפוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה במחזור הבא.

עדכון ראשון: 10:50

צפו במכבי חיפה מנצחת 1:4 את מכבי פתח תקוה

אלישע לוי ושחקני מכבי חיפה אופטימיים לקראת ההמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully