וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כך אנחנו רוצים לראות את מכבי חיפה"

מאמן הירוקים מרוצה מאוד אחרי ה-1:4 על מכבי פתח תקוה. יניב קטן: "יכולים לשחק אפילו טוב יותר". סיני: "לא הגענו מוכנים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי חיפה חוזרת לעצמה. האלופה הביסה הערב (שני) 1:4 את מכבי פתח תקוה, במשחק שנעל את המחזור ה-25 בליגת העל. הירוקים רשמו ניצחון בית שלישי ברציפות ועלו למקום השישי עם 37 נקודות בזכות שערים של יניב קטן (8), שגם בישל את השני למוחמד גדיר (24) ולאלון תורג'מן (50), שהשלים צמד כעבור 14 דקות. טל בן חיים צימק מעט את התבוסה בדקה ה-79. מנגד, המלאבסים נותרו עם 28 נקודות, שש מעל הקו האדום, ויארחו במחזור הבא את מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי נראה מרוצה מאוד בסיום ואמר: "שיחקנו טוב היום נגד קבוצה שהגיעה בכושר טוב. שיחקנו כדורגל מסודר, שהתחיל מלמטה. הרבה שחקנים שותפו בהתקפה, כבשנו שערים יפים והכל שטף. כך אנחנו רוצים לראות את מכבי חיפה.

"כדורגל הוא משחק דינמי. בזמן האחרון אנחנו יציבים מאוד, עדיין חסרים לנו מספר שחקנים. בחודשיים האחרונים אנחנו משחקים טוב וקבוצתי. אפשר לומר שזה בגלל שההגנה התייצבה. ההגנה מקטינה את המגרש. צוצאליץ' הוסיף המון מאז שהגיע. לפעמים שחקן אחד מייצב קבוצה שלמה.

"אנחנו קודם כל נלחמים להגיע לפלייאוף העליון ולהתמודד על אחד הכרטיסים לאירופה. אני מקווה שנוכל לשפר את הרושם מהעונה הזו, שבהחלט התחילה לא טוב מבחינתנו".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן, שהצטיין עם שער ושני בישולים, אמר: "הכי חשוב שניצחנו, היה חשוב לנצח היום. פחות חשוב הבישולים והשערים. זה היה משחק טוב, אבל אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. העונה הזו הייתה קשה, אבל היא עוד לא נגמרה. יש לנו עוד מטרות ואני מקווה שנוכל להמשיך ככה. רק בשביל הקהל היה חשוב לנצח כי אנחנו עוברים עונה קשה. אני מאמין שנוכל להגיע לפלייאוף העליון. הכי חשוב שניצחנו".

המאמן המפסיד משה סיני הוסיף: "לא נראה כמו במשחקים הקודמים, לא היינו במשחק ומכבי חיפה היו טובים יותר בכל פרמטר. לכן גם התוצאה היא כזו. אם חטפנו ארבעה שערים אז זה סימן שלא היינו מספיק טובים. אם אנחנו סופגים ארבעה שערים, זה אומר שלא היינו מוכנים. המערך שלנו לא היה טוב ומכבי חיפה הייתה עדיפה בכל פרמטר. אם נדע לחזור ליכולת שאפיינה אותנו בשלושת המשחקים האחרונים, נצליח". סיני התייחס גם למשחק הבא מול עירוני קרית שמונה: "קודם כל אני צריך להתאושש מהמשחק היום ורק אז נחשוב על המשחק מול קרית שמונה ונתכונן בהתאם".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully