וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 1:4 את מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

13.2.2012 / 21:50

הצגה גדולה של הירוקים קטעה את רצף הניצחונות של משה סיני. יניב קטן כיכב עם שער ושני בישולים, צמד לאלון תורג'מן

רחוקה ממאבק על התואר ומנגד נטולת בעיות פנימיות דוגמת התל אביביות, מכבי חיפה חזרה ליהנות מכדורגל. האלופה היוצאת כבר השלימה עם היותה קבוצת מרכז טבלה שנלחמת על מקומה בפלייאוף העליון, והערב (שני) היא סיפקה כדורגל יצירתי ומשוחרר שהוביל לניצחון נאה 1:4 על מכבי פתח תקוה. המאזן המושלם של משה סיני נקטע על ידי יניב קטן, שבמשחקו הטוב ביותר העונה הבקיע בכדור חופשי (8) ובישל באומנות למוחמד גדיר (24) ואלון תורג'מן (50), שהשלים צמד (64). טל בן חיים רק צימק (79). מכבי חיפה במקום השישי, יריבתה נשארת במקום ה-11.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה עם עידן ורד, אייל משומר. אדריאן הרבשטיין
יופי של שער, יופי של בישולים. יניב קטן עם החברים/אדריאן הרבשטיין

מהרגע הראשון נראה היה שזה היום של קטן. קפטן מכבי חיפה עלה להופעתו ה-397 (שלושה משחקים לפני שהוא הופך לסגן שיאן ההופעות של המועדון וחולף על פני חברו אריק בנאדו, כשרק אלון חרזי לפניו) וכבר אחרי שמונה דקות סובב כדור חופשי נפלא לרשת של לירן שטראובר. השער של קטן לא רק נתן למארחת את הדחיפה והוריד את הלחץ ביציעים, אלא גם סייע לו להשתוות לראובן עטר עם 71 שערים, במקום השלישי של מבקיעי המועדון בכל הזמנים. קטן קינח עם כדור עומק מדוד לגדיר שהקשית פנימה את השני בדקה ה-24, והחיוכים עברו מהמגרש ליציעים.

מכבי פתח תקוה, שניצחה את שלושת משחקיה הקודמים תחת הדרכתו של סיני והתרחקה מעט מהתחתית, סבלה מאנמיות של ההתקפה (ללא עומר גולן המוצהב) ומחוסר תיאום בחלק האחורי. האורחים לא מצאו פתרון לעידן ורד, שחזר חד מעונש ההרחקה שלו, חגג באגף הימני והטריד ללא הרף את ההגנה של שטראובר. גם אייל גולסה גילה יכולת משופרת במרכז המגרש אחרי תקופה ארוכה של משחקים רדומים, ומכבי חיפה כולה התחברה לתצוגה נהדרת. השיפור בחוליית הקישור סייע לתורג'מן לכבוש צמד ראשון במדים הירוקים במחצית השנייה, וגם השער המצמק של בן חיים בדקה ה-79, בעזרתו האדיבה של יוריצה בוליאט, לא השבית את השמחה. האלופה רשמה ניצחון ביתי שלישי ברציפות, עם אחת ההופעות המרשימות שלה העונה.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! מה תגידו על הביצוע הזה של קטן? ורד הוכשל על ידי קבהא במרחק 25 מטרים מהשער. קפטן מכבי חיפה ניגש וסובב נפלא לרשת של שטראובר. שער ליגה שני העונה לקטן, שמשתווה לראובן עטר עם 71 שערים במקום השלישי בטבלת המבקיעים של המועדון. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 12: ורד חלף על פני שלושה שחקנים, נכנס לרחבה וסיים את המבצע האישי עם בעיטה חזקה ששטראובר הדף לקרן.

דקה 22: פרדה הגביה כדור קרן, מרעי דחק רגל מארבעה מטרים וראה את ורד עומד על הקו ומונע שער. מזל גדול לירוקים.

דקה 24: גול! עוד מהלך גדול של הירוקים. יאיא מסר לקטן, שהכניס כדור עומק אומנותי לעבר גדיר. החלוץ המהיר השאיר אבק לאוחיון והקשית מול שטראובר פנימה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 28: התקפה יפה של מכבי פתח תקוה. מרעי השאיר ברחבה לפרדה שבעט חזק, מעל השער.

דקה 30: לסיני נמאס והוא מבצע חילוף כפול. זמיר וצמח החליפו את צארביץ' וקבהא.

דקה 33: קטן קיבל כדור בצד שמאל, השתחרר ובעט לידיים של שטראובר.

דקה 50: גול! עוד בישול של קטן. הקפטן שלח כדור מדויק לתורג'מן, שדהר בין מעבי למימון האיטיים ודייק מול שטראובר. 0:3 מרשים למכבי חיפה.

דקה 64: גול! מכבי פתח תקוה מתפרקת. משומר הגביה מצד ימין, גולדנברג לא הצליח להרחיק והכדור הגיע לתורג'מן שמהאוויר ירה פנימה. 0:4 גדול למכבי חיפה.

דקה 78: ורד שוב להטט בצד ימין ומצא במסירת אומן את גוזלן, שניסה לבעוט בנגיעה ולא פגש מספיק טוב את הכדור.

דקה 79: גול! זמיר מסר לבן חיים, שמחוץ לרחבה בעט כדור שפגע בבוליאט, הטעה את שראנוב ונחת ברשת. חיפה שוב סופגת, 1:4 לירוקים.

דקה 88: משומר פרץ מצד ימין והוכשל ממש על קצה הרחבה על ידי צמח. השופט שמואלביץ' התעלם.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה (דלה ימפולסקי, 77), עידן ורד, יניב קטן (ערן רוזנבאום, 67), אלון תורג'מן (שובל גוזלן, 71), מוחמד גדיר.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי, אורי אוזן, מרואן קבהא (ציון צמח, 30), דני פרדה (איגור מאליש, 57), מריו צארביץ' (נס זמיר, 30), טל בן חיים, ויקטור מרעי.

לדף המשחק

יניב קטן משוכנע: "אנחנו יכולים לשחק אפילו טוב יותר"

מי יאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה? המאבק מאחורי הקלעים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזרו ליהנות. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully