וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "רן בן שמעון ביקש סעיף יציאה למכבי חיפה"

תהל אלון

14.2.2012 / 16:25

המוליכה חשפה כי בפגישה שנערכה לפני כחודש ביקש המאמן מאיזי שרצקי להכניס לחוזהו אפשרות לעזוב לירוקים. היו"ר סירב

בצל הריצה לאליפות, נאלצת עירוני קרית שמונה להתמודד עם סוגיה נוספת שמסעירה בימים החולפים את הקבוצה הצפונית: מעמדו של רן בן שמעון. אמש (שני) התבטא הבעלים איזי שרצקי בנושא והביע את אכזבתו מכך שהמאמן עדיין לא החליט האם להישאר במועדון בעונה הבאה או שמא לעזוב לאחת הקבוצות הגדולות שמעוניינות בו, ואילו היום הוציאה מוליכת הטבלה הודעה רשמית בנושא, ככל הנראה על מנת להשקיט קצת את הגזרה המתוחה.

"בתחילת ינואר הציע יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה רן בן שמעון לחתום על חוזה חדש, כשהאחרון ביקש לחתום על החוזה אך עם סעיף יציאה במקרה של פניה מקבוצת מכבי חיפה. איזי שרצקי דחה בקשה זו וביקש מבן שמעון תשובה בנוגע להצעתו", נכתב.

"בתאריך 12.02.2012 נפגשו הצדדים כדי לתאם את המשך הדרך. בפגישה זו שארכה מספר שעות, דנו שרצקי ובן שמעון, בין היתר, בעתידו של רן בקבוצה. למחרת למרות היות הפגישה אישית, פורסמו בתקשורת כתבות בדבר הפגישה, דבר שאכזב מאוד את יו"ר המועדון שעל כן הגיב לפרסומים כפי שהגיב. מדי שנה ה-1 במרץ זהו תאריך היעד של יו"ר המועדון, איזי שרצקי לקביעת מאמן לעונה הבאה וזאת מתוך ראייה עתידית ותכנון נכון ככל האפשר לקראת העונה הקרבה".

"הודעה זו הינה הבהרה בלבד לפרסומים אמש ואין בכוונת המועדון להתייחס עוד לנושא", צוין בסוף ההודעה.

כזכור, ב-29 לדצמבר פרסמנו כי רן בן שמעון סיכם בקרית שמונה לעונה נוספת

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully