וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שירצקי: "לא אחכה לרן בן שמעון לנצח"

תהל אלון

13.2.2012 / 21:18

בעלי עירוני קרית שמונה במסר חד למאמן: "הצעתי לו חוזה ארוך טווח, הוא עשה טעות גדולה שלא חתם איתי על החוזה עכשיו"

כמה עוד יכול רן בן שמעון להדוף את הבקשה של איזי שירצקי לתשובה? זה בעיקר המשפט שנאמר בקרית שמונה לאחר דבריו של הבעלים איזי שירצקי לרדיו 103.FM כידוע, למאמן אין חוזה לעונה הבאה בקרית שמונה וזה לא סוד שהוא מועמד לאמן את מכבי חיפה.

בן שמעון, שככל הנראה עוד לא קיבל את ההצעה הרשמית מיעקב שחר, העדיף להשהות את התשובה שלו לשירצקי מה שהביא את הבעלים להגיד את הדברים הבאים: "אין לי ציפיות מאף אחד חוץ מעצמי, אשאר חבר של רן בכל מקרה גם אם הוא לא יעבוד אצלי, אבל לא אחכה לו לנצח".

הבעלים המשיך: "הצעתי לו חוזה ארוך, אני מאוד מעריך אותו כמאמן, אני חושב שהוא עשה טעות גדולה שהוא לא חתם איתי על חוזה עכשיו, אני יכול לסגור כבר מחר עם מאמן ויכול להיות שזה מה שאעשה, רן יכול לצאת קירח מכאן ומכאן".

היחסים בין בן שמעון לשירצקי כבר ידעו בעבר עליות וירידות. כזכור, לאחר שהעפיל איתם לליגת העל והצליח לא רע בעונתם הראשונה בליגה הבכירה החליט המאמן שלא להיענות להצעת ההמשך של שירצקי ועזב למכבי תל אביב. צעד שפגע מאד בבעלים.

משם ההמשך כבר ידוע: בן שמעון פוטר מקרית שלום לאחר 8 מחזורים בלבד וקרית שמונה החלה גם היא במסע ההידרדרות שלה לתחתית, אז החליט שירצקי להזעיק את בן שמעון לקווים למרות שהצהיר כי רן לא יאמן בקרית שמונה, אך גם הוא נכנע לדבריו שלו לאחר שהבין כי אין יותר מתאים מרן בן שמעון לאימון הקבוצה הצפונית. כעת כאמור שירצקי החליט להבהיר לבן שמעון כי אין לו כוונה לחכות עוד לתשובה שלו ואם הוא לא יחליט בהקדם יוחתם כבר מאמן אחר.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully