וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: רן בן שמעון סגור לעונה נוספת

29.12.2011 / 13:43

איזי שרצקי נפגש עם המאמן ואמר: "הוא ימשיך במועדון גם בעונה הבאה". נג'ובו על הפציעה: "אני בהלם. אעבור ניתוח ביום שני"

רן בן שמעון ימשיך לפחות עונה אחת נוספת בעירוני קרית שמונה, כך סוכם לאחרונה בינו לבין הבעלים של המועדון איזי שרצקי. בן שמעון מוליך את הקבוצה מהצפון לעונה חלומית והיא מוליכה את הטבלה עם שש נקודות יתרון אחרי 18 מחזורים. שרצקי אמר היום (חמישי): "גם רן בן שמעון מבין שהוא תפור על המועדון והוא ימשיך במועדון בעונה הבאה". בן שמעון אמר היום: "אני עסוק במשימות החשובות בעומדות בפנינו השנה בלבד".

בתוך כך, בקרית שמונה שמחו לחגוג את הניצחון אתמול 0:2 על הפועל פתח תקוה כדי להעניק מתנת יום הולדת לבעלים איזי שירצקי. בסיום המשחק חגגו השחקנים עם הבעלים בחדר ההלבשה, אבל על השמחה הגדולה העיבו הפציעות של ברק בדש, שמתווספת לזו של וויליאם נג'ובו. הקשר הזמבי היה מתוכנן להיעדר בכל מקרה במהלך חלק גדול של חודש ינואר בשל אליפות אפריקה שתתקיים בחודש הזה, וכעת הוא יוכל להעביר את תקופת ההחלמה בישראל.

נג'ובו סיפר היום לכלי תקשורת בארצו: "אני בהלם מהפציעה. אעבור ניתוח ביום שני ואיעדר כחודש וחצי". בדומה לקשר, גם בדש אמור להיעדר עד כחודש והחשש במועדון כי מדובר בקרע בשריר. למרות הפציעות הכואבות, הקבוצה תבלה היום (חמישי) בחמת גדר, שם ינסו השחקנים להוריד קצת מהמתח שישנו בליגה.

"אין ספק שקרית שמונה היא קבוצה שמחה, תוססת ורעבה להצלחות וזה אחד הדברים שמאפיינים אותה העונה. האמת היא שיש אהבה אחד לשני וזה בא לידי בטוי על המגרש ומחוצה לו בחגיגות אחרי משחקים", אמר היום שיר צדק, תגלית נוספת של הקבוצה העונה. "זה עושה לנו הרבה כשנותנים לשחקנים כמוני ולשחקנים נוספים הזדמנות, ואני מאמין שכולם רואים שאנחנו לוקחים אותה, אני שמח שגם עם היעדרות של שחקנים חשובים באמת אנחנו מצליחים להציג יכולת טובה.

"באופן אישי אני רוצה להמשיך לשחק כמה שיותר העונה ולהצליח, אבל איתן טיבי הוא שחקן מוביל וחשוב מאוד למערכת", המשיך צדק. "הוא נפצע ונכנסתי לקבוצה שכבר רצה, היה לי יותר קל להיכנס כך. הדבר נכון גם לגבי אלרואי כהן ועאמשה שעזבו את המועדון והיו שחקנים מאוד חשובים. רואים היום שיש שחקנים שעושים את התפקיד שלהם כי אנחנו לא קבוצה של יחידים, והבסיס שלנו הוא הקבוצתיות. יש פה בסיס לעוד הרבה שנים ויש פה עוד הרבה מאוד שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל זה מוקדם לדבר על השנים הבאות. אנחנו רוצים להתרכז במשימות שלנו העונה ובשבוע הבא".

לקראת משחק העונה בשבוע הבא מול מ.ס. אשדוד, הוסיף הבלם: "אנחנו מגיעים עם הרבה יותר ביטחון אחרי הניצחונות האחרונים, אני חושב שזה עושה אותנו הרבה יותר מחויבים ורוצים, ורואים את זה. בוא נגיד שגם אני לא הייתי מהמר שקרית שמונה ואשדוד זה יהיה משחק העונה בתחילת העונה, אבל זה המצב שקורה ומגיע לשתי הקבוצות. אין סיבה שזה לא יהיה משחק העונה".

צפו בניצחון עירוני קרית שמונה 0:2 על הפועל פתח תקוה

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully