וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל גברה 2:4 על לבנטה, הפער 10 נק'

הבלאנקוס חזרו מפיגור מוקדם לניצחון קל והם משייטים לאליפות. 90 דקות לאוואט וחמד בהפסד מאיורקה 3:1 במלאגה

ריאל מדריד פתחה הערב (ראשון) פער בלתי נתפס של עשר נקודות מברצלונה בפסגת הטבלה בלה ליגה עם ניצחון ביתי 2:4 על לבנטה ועשתה עוד צעד גדול לעבר תואר האליפות הנכסף לאחר המעידה של ברצלונה בהפסד אמש לאוסאסונה. עוד קודם נכנעה מאיורקה 3:1 למלאגה, כשדודו אוואט ותומר חמד רשמו 90 דקות כל אחד. השלישית בטבלה ולנסיה שבה למסלול הנצחונות אחרי חמישה משחקים רצופים בהם אכזבה, כשהביסה בביתה 0:4 את חיחון.

ריאל מדריד - לבנטה 2:4

המכונה של ז'וזה מוריניו ממשיכה לדהור לאליפות ה-32 שלה בעוד שכריסטיאנו רונאלדו קורע עוד ועוד רשתות עם שלושער שישי בליגה העונה.

האורחת שנאבקת על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות היממה את הסנטיאגו ברנבאו כשגוסטבו קאברל נגח מקרוב פנימה אחרי שסרחיו ראמוס נגח בטעות לאחור, אבל בדקה ה-44 השתנה המשחק כשויסנטה איבורה נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, ראה צהוב שני ואדום ואיפשר לרונאלדו לכבוש מהנקודה ולאזן.

בדקה ה-50 מצאה הרמה מדויקת של גונסאלו היגואין מימין את הראש של רונאלדו שהתרומם מעל הגנת לבנטה ונגח לרשת, וכעבור שבע דקות הפגיז הפורטוגלי שער עצום מ-25 מטר מעל גוסטבו מונואה ההמום.

בדקה ה-63 החזיר זמנית ארונה קונה את האורחים לתמונה עם שער נגיחה משלו, אבל שלוש דקות לאחר מכן בישל רונאלדו לקארים בנזמה שבבעיטה מסובבת נהדרת מהקצה השמאלי של הרחבה סגר עניין.

מלאגה - מאיורקה 1:3

עם דודו אוואט ותומר חמד בהרכב, שוב התקשתה מאיורקה מחוץ לביתה וחזרה מאנדלוסיה ללא נקודות. הקבוצה של מנואל פלגריני שכחה מההפסד בגרנאדה במחזור הקודם והתגברה גם על שער נהדר של פריירה בדקה הרביעית. סבסטיאן פרננדס איזן בדקה ה-11, וז'רמי טוללאן הפך בדקה ה-55 בבעיטה שפגעה בהגנת האורחים והטעתה את אוואט. רונדון חתם את התוצאה בדקה ה-69.

ולנסיה - ספורטינג חיחון 0:4

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון (ארבעה מהם הסתיימו בתוצאות תיקו), שבה סוף סוף ולנסיה למסלול הנצחונות, ולשם שינוי עשתה זאת בצורה משכנעת. הקבוצה של אונאי אמרי עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-33, כשמתפרצת יפה שהחלה בפריצה של ז'רמי מתיו הסתיימה בכדור רוחב אותו המשיך סופיאן פגולי בנגיעה אחת, מ-18 מטרים, עם פצצה אדירה לחיבורים. העטלפים המשיכו להיות הרבה יותר טובים ומסוכנים מהמדורגת 19 בטבלה, ובדקה ה-73 השאיר ג'ורדי אלבה עם העקב לפגולי ששחרר פצצה נוספת, הפעם הכדור נהדף על ידי המגן האורח אלברטו בוטיה, הטעה את חואן פבלו קולינס, ועשה דרכו פנימה. המארחת לא הורידה את הרגל מהגז, ובתוספת הזמן דאג ג'ונאס לכבוש פעמיים תוך דקה - פעם בראש, פעם ברגל - כדי לקבוע תוצאת המשחק ולהגדיל את הפער במקום השלישי לשמונה נקודות.

תוצאות נוספות:

ויאריאל - גראנדה 1:3
לויאריאל: מרקו רובן 16, בורחה ואלרו 64, חוליו סזאר 73. לגראנדה: איניגו לופס 50

ראיו וייקאנו - חטאפה 0:2
לראיו: מיצ'ו 34, דייגו קוסטה 64

אספניול - סראגוסה 2:0
לסראגוסה: פאולו דה סילבה 55, חואן קרלוס 90

ברצלונה הפסידה 3:2 לאוסאסונה

דגל לבן? בבארסה מודים שהאליפות רחוקה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully