וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הפסידה 3:2 לאוסאסונה

הפסד שני העונה לאלופה. ריאל מדריד יכולה להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות. סאנצ'ס וטייו כבשו לבארסה המאכזבת

האם האליפות בספרד גמורה? לא בטוח, אבל זה בהחלט נראה כך. ברצלונה הפסידה הערב (שבת) 3:2 לאוסאסונה והיא עלולה להיות רחוקה כבר 10 נקודות מריאל מדריד, אם הבלאנקוס ינצחו מחר את לבנטה בבית. המצב של פפ גווארדיולה קשה בליגה ונראה שהתואר בדרך לבירה אחרי שלוש שנים. במשחק מוקדם יותר, סיימה אתלטיקו מדריד ב-0:0 מול ראסינג סנטאנדר. בטיס השיגה 1:2 דרמטי בבית על אתלטיק בילבאו.

אוסאסונה - ברצלונה 2:3

משבר? קשה לומר. מה שבטוח שברצלונה לא בתקופה טובה. בתקופה ממש לא טובה אפילו. אלופת ספרד הפסידה הערב 3:2 לאוסאסונה והיא עם שלושה ניצחונות בלבד בששת מחזורי הליגה האחרונים. בארסה, לה זה הפסד שני העונה אחרי ה-1:0 לחטאפה בנובמבר, רחוקה כבר שבע נקודות מריאל מדריד, שתוכל להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות אם תנצח את לבנטה בבית.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית כשראול גארסיה הקדים את קרלס פויול והכניס מסירת עומק מצוינת לדיאן לקיץ', שנותר לבד מול ויקטור ואלדס ובעט פנימה את ה-0:1. אוסאסונה המשיכה להפתיע בדקה ה-22 כשמסירת רוחב של ראול גארסיה מצאה את אלבארו סחודו, שיישר למרכז, שם המתין לקיץ', שדחק פנימה את ה-0:2 המפתיע.

בארסה הצליחה לצמק בדקה ה-51 כשמסירת רוחב מצוינת של איסק קואנקה מצאה את אלכסיס סאנצ'ס, שמול שער ריק בעט פנימה וקבע 1:2. הקבוצה של חוסה לואיס מנדיליבר מצאה את השלישי בדקה ה-56 לאחר שניצלה חולמנות בהגנת האלופה ומסירת רוחב של נינו מצאה את ראול גארסיה, שבעט פנימה את ה-1:3. הבלאוגרנה עוד הצליחו לצמק בדקה ה-73 עם שער של כריסטיאן טייו, אבל בסיום ולאחר שנפסל לה שער בצדק, בארסה מפסידה 3:2.

משחקים נוספים:

בטיס - אתלטיק בילבאו 1:2
לבטיס: רובן קסטרו (9), נלסון (90). לבילבאו: חאבי מרטינס (23)

ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

ספרד: ריאל מסרבת לקיום גמר גביע המלך בברנבאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully