וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מסרבת לקיום גמר גביע המלך בברנבאו

הבלאנקוס לא מוכנים לראות את ברצלונה חוגגת באצטדיונם הביתי ומסרו שלל תירוצים. פברגאס: "לא משנה איפה נשחק"

אין זה סוד שבריאל מדריד לא אוהבים לראות את שחקני ברצלונה חוגגים, בטח ובטח שלא בבית שלהם, אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, משהו שקרה לא מעט בשנים האחרונות. ברסה העפילה אמש (רביעי) לגמר גביע המלך, שם תתמודד מול אתלטיק בילבאו, במשחק שכמו בכל שנה בספרד ייערך במגרש ניטרלי.

האצטדיון הראשון שלה כמועמד אפשרי לאירוח הגמר הוא הברנבאו, המכיל למעלה מ-80 אלף מקומות, אולם הבלאנקוס ממש לא מעוניינים לראות את ברצלונה הפייבוריטית מניפה גביע וחוגגת על הדשא שלהם והיום נודע כי הגמר לא ייערך בבירה, לאחר שבריאל סירבו לאפשר את קיומו באצטדיון שלהם. בריאל גם לא שכחו שברצלונה סירבה ב-2004 לאפשר את קיום הגמר בנואו קאמפ ושלחה את הבלאנקוס למפגש מול סראגוסה באצטדיון הישן של אספניול בהר היהודים, שהכיל רק מחצית ממספר המקומות של הנואו קאמפ.

לריאל יש עוד שלל סיבות לסירוב, ביניהן המחשבה כי במידה והקבוצה תזכה בליגת האלופות בגמר שייערך ב-19 במאי, האצטדיון שלה יופקע כבר למחרת לטובת הגמר והיא לא תוכל לחגוג עם אוהדיה בברנבאו. גם משטרת מדריד הצטרפה לחגיגה והודיעה שהיא לא מעוניינת לטפל במאבקים האפשריים בין אוהדי ברצלונה לאלו של בילבאו.

בצד של ברצלונה, העדיפו להתרכז בהעפלה לגמר שלישי בארבע שנים ולהתעלם מכל הבלגן האפשרי, לפחות בינתיים: "נשחק איפה שנשחק, המטרה היא לזכות בגביע. יהיה גמר יפה, לבילבאו יש שחקנים מעולים. הדרך לכאן הייתה ארוכה וקשה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully