וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "אנחנו לא טיפשים, הפער גדול"

בברצלונה מבינים שהאליפות בדרך למדריד, ואלדס מודה: "יהיה מאוד קשה לסגור את הפער". וגם: מה פפ גווארדיולה לחש לקוון?

אחרי עוד שמיטת נקודות מחוץ לקאמפ נואו, הפעם הפסד נדיר 3:2 לאוסאסונה, גם בברצלונה מבינים שסיפור האליפות בספרד כנראה גמור ושאחרי שלוש שנים, התואר נמצא בדרכו הבטוחה לריאל מדריד. ההפסד של בארסה אמש (שבת) היה השני שלה העונה והיא נותרה מרוחקת שבע נקודות מהבלאנקוס, שיגדילו את הפער ל-10 אם ינצחו היום את לבנטה.

"עכשיו יהיה לנו הרבה יותר קשה ואני מניח שריאל גם תגדיל את הפער ביום ראשון בערב", סיכם פפ גווארדיולה ערב עגום, "אם הצלחנו לשחק טוב על המגרש הזה במחצית השנייה, היינו צריכים לעשות את זה גם בראשונה. אבל התקשינו להיכנס למשחק".

ברצלונה פיגרה אמש 2:0 כבר אחרי 22 דקות, חזרה ל-2:1 בזכות שער של אלכסיס סאנצ'ס, אבל לא הצליחה להשלים את הקאמבק עם ספיגה של השלישי כעבור חמש דקות בלבד על המשטח הקפוא בפמפלונה.

"התוצאה הזו מעציבה אותנו, אבל זה הגיוני שנרגיש ככה אחרי הפסד", אמר פדרו, "לא הצלחנו להיכנס למשחק ואוסאסונה פתחו אותו בצורה מאוד חזקה. היינו צריכים להתגבר עליהם, אבל לא הצלחנו".

ג'רארד פיקה הודה ש"אנשים פה לא טיפשים, הפער כבר גדול מאוד. אנחנו מרגישים שהתואר הזה חומק לנו מבין האצבעות. אם בשבע הפרש זה היה קשה, מה עכשיו?".

השוער ויקטור ואלדס סיכם: "אם להיות ריאליים, יהיה מאוד קשה לסגור את הפער מריאל מדריד. לא היינו טובים והליגה הפכה להיות יותר מסובכת עבורנו. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה הרבה יותר קשה".

התקשורת הספרדית מראה היום צילומים של המאמן פפ גווארדיולה ניגש לקוון, אחרי שהוא פסל שער של ברצלונה, ולוחש משהו לאוזנו. לפני כן גווארדיולה הלך לעמדת השידור, ובחן בהילוכים החוזרים אם אכן היה נבדל (מה שהתברר כהחלטה נכונה של הקוון. מנגד, בשער השני של אוסאסונה כנראה היה נבדל של ראול גרסיה, בהחלטה שגויה של אותו קוון). זה המשך של מגמה בתקופה האחרונה בברצלונה, להתעסק בשיפוט, דבר שלא אפיין אותה בעבר.

אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של בארסה, אמר ש"לא הרוח ולא הדשא עזרו לנו. המגרש צר מאוד, וצריך להיות מאוד מדויקים כדי לשחק עליו. זה נכון שגם הם נאלצו להתמודד עם אותם תנאים, אבל הם הסתגלו אליהם מהר יותר". זוביזארטה המשיך וטען ש"בואו נמשיך להאמין בקבוצה הזאת, הליגה עוד ארוכה מאוד".

עוד ביום שבת: ניצחון דרמטי לבטיס על בילבאו

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully