וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: זריקת ביצים, קללות ויריקות, בעיטות לרכב

10.2.2012 / 10:47

אוהדי מכבי ת"א מחו נגד השחקנים בקרית שלום, בעטו ברכביהם וקיללו את זיו ולוגסי. עטר ספג יריקה. אנגלידיס ביקש: "סבלנות"

כ-100 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו הבוקר (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום על מנת להביע את מורת רוחם ממצב המועדון. המחאה החלה בהנפת שלטים ובקריאות, והסתיימה ביריקות, בעיטה ברכבים, קללות קשות וזריקת ביצים.

אחרי שרשרת ההפסדים בליגה ואחרי ההדחה השבוע מגביע המדינה אחרי הפסד 1:0 להפועל ירושלים, הצהובים ממשיכים להידרדר ולהביך את אוהדים. אומנם אתמול הודיעה הנהלת הקבוצה כי כל בעלי המנויים יפוצו בעקבות ההפסד המביך להפועל ירושלים, אך הדבר אינו מרגיע את האוהדים. "הסמל היחיד שמעניין אתכם זה $", כתבו האוהדים לשחקנים בשלטים שתלו בקרית שלום. כמו כן, האוהדים דורשים הנהלה חדשה ("קבוצה בלי אבא", כדבריהם), וקראו בשמו של צביקה שרף כמועמד מועדף מבחינתם להצטרף להנהלה.

הנהלת מכבי תל אביב התכוננה מבעוד מועד לאפשרות שהאוהדים יפגינו, ובמתחם הוצבה אבטחה מוגברת שנועדה להפריד בין האוהדים לשחקנים. למרות זאת, תקרית אלימה מביכה התחוללה, כשהאוהדים התגודדו סביב רכבו של אלירן עטר, שלא התאמן עם הקבוצה מאחר שלא ישחק מחר בגלל צהובים. אחד האוהדים ירק לעבר הרכב, ופגע בעטר. החלוץ יצא מהרכב, אך בהתערבות אנשי האבטחה והאוהדים שהיו מסביב לרכב נמנעה תקרית, ועטר המשיך את דרכו הביתה.

עם סיום האימון, כשהשחקנים יצאו לביתם, האוהדים בעטו ברכבים של השחקנים וזרקו ביצים לעבר הרכבים של יואב זיו, משה לוגסי וברק יצחקי. קללות נמרצות הופנו גם לעבר האריס מדוניאנין, שנסע ברכב של פונצ'ץ, כשרכבם סופג ביצים.

נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס, ניגש לשוחח עם האוהדים במקום. בתחילה הוא ספג מהם קללות, אך לאחר מכן נרגעו הרוחות והוא שוחח עמם. האוהדים התלוננו בפניו שאין מאמן מספיק איכותי, אין איש מקצוע ששוחה בתחום, שהוא אעצמו לא מבין בכדורגל, ושוב ביקשו להביא את צביקה שרף ואת דרור קשטן.

אנגלידיס ענה להם: "אני רוצה להצליח בדיוק כמוכם. האוהדים צריכים להבין שאחרי הרבה מאוד שנים שלא היו כאן דברים טובים, לוקח זמן לעשות שינוי. תהיו סבלניים, גם אני רוצה אך ורק בטובת הקבוצה. אני לא בורח מאף אחד, אני כאן בשביל לדבר איתכם. אנחנו יודעים שהמצב לא טוב, אבל הגיע לכאן בעלים שרוצה את טובת הקבוצה, והתהליך לוקח זמן".

הפגנה של אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל בקרית שלום. ברני ארדוב
מתוסכלים, ממורמרים, מושפלים. אוהדי מכבי הבוקר/ברני ארדוב

עוד במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully