וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס לשחקנים: "קחו חלק בפיצוי לאוהדים"

טרם התקבלה החלטה האם השחקנים ישתתפו בפיצוי בעקבות ההפסד להפ' ירושלים. יצחקי ופאביצ’ביץ’ צפויים להיעדר בשבת

עדיין לא שקט במכבי תל אביב אחרי ההדחה מגביע המדינה. מי שכינס היום (חמישי) את השחקנים הוא נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, ששוחח עימם. במהלך השיחה עלתה האפשרות שהשחקנים יהיו שותפים לפיצוי הכספי לאוהדים, עליו הכריזה הקבוצה בעקבות ההדחה מהגביע מול הפועל ירושלים. ההצעה שהעלה אנגלידיס הייתה שההנהלה והשחקנים ישתתפו בחלק שווה בפיצוי, אך חלק מהשחקנים לא התלהב מהרעיון, ובשלב הזה עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. הצעה נוספת הייתה לתרום סכום כסף גדול לאוהדים לטובת רכישה של אביזרי עידוד.

באתר הרשמי של הקבוצה פורסמה הודעה כי המנויים יזכו לפיצוי בסכום השווה לכרטיס משחק אחד. חישוב הפיצוי ייעשה ביחס לעלות המנוי והאוהדים יקבלו שובר בדואר רשום אותו ניתן יהיה לממש ב: החזר כספי, תרומה לפעילות קהילתית או שוברי קנייה ב'אנדר ארמור', 'לאן' וחנות האוהדים.

התוצאות הגרועות והיכולת החלשה של שחקני מכבי תל אביב בשבועות האחרונים לא נעלמה מעיניו של המאמן ניר לוין, ולפחות על פי אימון הבוקר נראה שהמאמן מתכנן מהפכה בהרכב הקבוצה לקראת משחק הליגה נגד בני יהודה בשבת. בנוסף ליכולת המקצועית, צריך לוין להתמודד גם עם מספר פציעות והרחקות שעשויות להביא לשינויים גדולים בהרכב הקבוצה.

מי שבוודאות לא ישחק בשבת הוא החלוץ המוצהב אלירן עטר. גם הבלם הפצוע שרן ייני ייעדר בוודאות, כשבנוסף לכך נעדרו מהאימון סאבו פאביצ'ביץ' וברק יצחקי שסוחבים פציעות, וסיכוייהם להיות כשירים למשחק בשבת נמוכים מאוד.

בתרגול הטקטי מסתמן שבמידה ופאביצ'ביץ' לא יהיה כשיר, יתפוס ניבאלדו הברזילאי את מקומו במרכז ההגנה וישוב להרכב לאחר שבועות ארוכים שבהם אפילו לא נכלל בסגל. גם בקישור האחורי מסתמן שינוי, כאשר רפי דהן צפוי לפתוח במקום משה לוגסי שאיכזב במשחקים האחרונים.

בחלק הקדמי תורגלו דור מיכה, רועי קהת, מוסא קונאטה ורוברטו קולאוטי, כאשר מואנס דאבור, שקיבל קרדיט בשבועות האחרונים, תורגל היום בהרכב השני ונראה שגם הוא יאבד את מקומו בהרכב. השוער גיא חיימוב חזר לאימונים מלאים אחרי שהחלים מנקע באצבע. הוא ישוב לסגל, אך עדיין לא ברור אם יקבל הזדמנות בין הקורות במקום ברק לוי.

בתוך כך ממשיכים במועדון בהכנות מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה ומגבירים את המאמצים למציאת הצוות המקצועי הבא, שיורכב ככל הנראה ממנהל ספורטיבי זר ומאמן זר, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully