וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "צריך להחליף לפחות חצי קבוצה"

הצהובים מיואשים מההדחה מהגביע: "הכי עצוב שכולם אדישים". האוהדים קיללו את השחקנים, הקבוצה תפצה את בעלי המנויים

מכבי תל אביב שממשיכה להידרדר העונה משבוע לשבוע רשמה אמש (שלישי) רגע שפל נוסף בדפי ההיסטוריה של המועדון, לאחר שנוצחה 1:0 בתום 120 דקות על ידי הפועל ירושלים מהליגה הלאומית ושוב הודחה כבר בסיבוב ח' של גביע המדינה.

שחקני הקבוצה הפגינו משחק נרפה, חלש וחסר יצירתיות, ונכנעו בסופו של דבר ליריבה שבאה עם המון לב, נשמה והקרבה, בדיוק הפרמטרים שהיו חסרים אצל הצהובים. למרות שהקבוצה הציגה יכולת חלשה במרבית שלבי המשחק, הגיעו שחקני הקו הקדמי למספר מצבי הבקעה קורצים אולם החמיצו שוב ושוב ורק הגבירו את תחושת התסכול במועדון.

חדר ההלבשה של הקבוצה דמם בסיום והשחקנים לא הוציאו הגה. כמה עשרות אוהדים המתינו לאוטובוס הקבוצה במגרש האימונים בקרית שלום ולא איפשרו לחלק מהשחקנים לצאת הביתה עם רכביהם הפרטיים, תוך שהם מגדפים ומקללים אותם וצועקים לעברם "סמרטוטים, אין לכם כבוד, ביישתם את הסמל של המועדון, חבורה של זבלים, מגיע לכם לקבל קנסות כבדים, מכרתם את האוהדים, איך אתם לא מתביישים?". אוהדי הקבוצה גם הציפו במהלך הערב את דף הקבוצה בפייסבוק במאות הודעות נאצה וקללות.

במועדון לא נותרו אדישים למחאות האוהדים ושעה קלה לאחר סיום המשחק, בצעד חסר תקדים ויוצא דופן, שמעיד על הלך הרוח השפוף בקרית שלום, פורסמה הודעת המועדון באתר הרשמי של הקבוצה ובה נאמר: "התצוגות אותן הפגינה הקבוצה לאחרונה לא עמדו בציפיות ובסטנדרטים הנדרשים. כאות הוקרה לתמיכה של אוהדינו המסורים, החליט המועדון כי משחק הבית הקרוב נגד בני יהודה יהיה ללא תשלום עבור בעלי המנויים. פרטים בנוגע לקבלת הפיצוי המדובר יפורסמו בקרוב". נראה כי אוהדי הקבוצה שרכשו מנוי שנתי יקבלו בקרוב פיצוי כספי כלשהו מהמועדון, לאור היכולת הגרועה שהפגינה הקבוצה במשחקים האחרונים.

"ביישנו את המועדון ואת עצמנו"

בקבוצה נשמעה ביקורת גם כלפי הצוות המקצועי שזרע פאניקה מיותרת לקראת משחק מול יריבה מהליגה השנייה. "אפשר לחשוב שבאנו לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "מרוב דיבורים על זהירות בהגנה והגנה והגנה, בסוף לא הצלחנו לתת אפילו גול אחד".

"האוהדים מוחים ומפגינים בצדק, בהחלט אפשר להבין אותם", אמר שחקן נוסף בקבוצה. "ביישנו את המועדון ואת עצמנו, כמה אפשר להחמיץ במשחק אחד? זה פשוט לא יאומן. מגיעים למצבים ומחמיצים כמו ילדים. מה זה? החלוצים שלנו עשו מרפי כהן שוער גדול".

"העונה הזו נגמרה עבורנו, זו פשוט בושה וחרפה", הוסיף שחקן אחר שהיה אף נחרץ יותר. "צריך למשוך עד סוף העונה ואז נראה מה יהיה. צריך להחליף כאן לפחות חצי קבוצה. יש כאן שחקנים שמקבלים בקלות את החולצה של מכבי תל אביב ומרגישים כוכבים גדולים. הלו, זו מכבי תל אביב, אנשים לא מבינים את משמעות העניין הזה. בקיץ יצטרכו לעשות כאן בחירה מוצלחת יותר של שחקנים חדשים. אין אף גורם שבא והופך שולחן, כלום, כולם אדישים וזה הכי עצוב. אף מאמן לא יכול להצליח עם השחקנים שיש כאן".

"בעונה כזו שלא ניאבק על אליפות וגביע? זו בושה", המשיך אותו שחקן. "תראו מי הולך לקחת כאן אליפות, עם כל הכבוד לקרית שמונה, חוץ ממשמעת קבוצתית והגנה, לא ראינו מהם יותר מדי. פעם רק אם שיחקנו נגד הפועל תל אביב או מכבי חיפה אפשר היה להגיד על זה משחק גדול. היום כל משחק הוא מלחמת קיום עבורנו, כאילו אנחנו יורדים ליגה ונלחמים על החיים שלנו".

המטרה המוצהרת במועדון בשבועות האחרונים היתה להבטיח מקום שיעניק כרטיס לאירופה לעונה הבאה וכעת נראה שהמשימה הזו הופכת לכמעט בלתי אפשרית. במכבי תל אביב חוששים שאובדן הכרטיס לאירופה יגרם להפסד של כספים גדולים, שנלקחו בתכנון לקראת העונה הבאה. צמד הזרים האריס מדוניאנין וניבאלדו שוב לא נכללו אמש בסגל ולפחות לפי שעה נראה כי ניר לוין כלל לא לוקח אותם בחשבון. בשבת מצפה לקבוצה משחק נגד בני יהודה בבלומפילד, כאשר מהמשחק ייעדר אלירן עטר שצבר חמישה כרטיסים צהובים. גם הבלם שרן ייני שסובל מנקע בקרסול לא ייכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully