וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "הפסד מביש ומביך"

המאמן זעם לאחר הדחתה של מכבי ת"א בידי הפועל ירושלים אך הוסיף: "העונה לא גמורה". עידן טל: נתנו משחק מדהים"

איזה ערב נהדר עבר על אוהדי הפועל ירושלים. לא רק שיריבתם העירונית השנואה, בית"ר ירושלים הודחה בידי בני לוד, אלא שקבוצתם השיגה ניצחון ענק על מכבי תל אביב הגדולה, 0:1 בהארכה, והאדומים הבטיחו את מקומם בשלב שמינית גמר גביע המדינה. במכבי תל אביב התקשו בסיום להבין מה בדיוק קרה, וכיצד לא הצליחו להכניע יריבה עם תקציב מזערי, במיוחד לעומת זה של הצהובים.

"זה לא היה צפוי", אמר מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, "היו לנו הזדמנויות רבות ובמקום לנצח 0:3 אנחנו מפסידים. אפשר להגיד שמה שקרה פה משקף את העונה של מכבי. לא מנצלים הזדמנויות ובסופו של דבר מקבלים את השער". על ההמשך אמר לוין: "העונה הזו לא גמורה, יש לנו על מה להיאבק בליגה, יש מה לתקן ולשפר עם עוד הרבה משחקים. בנושא המקצועי שאני אחראי עליו יש לנו מה לתקן ולשפר. נאסוף את עצמנו אחרי ההפסד המביש והמביך הזה. כל הגדרה תהיה נכונה. שילמנו, ונצטרך להתכונן למשחק מול בני יהודה ולמשחקים הבאים. זה מה יש".

משה לוגסי הצעיר ניסה להסביר: "תכננו תארים וגביעים, והכל ירד לטימיון. הגענו למספיק מצבים במהלך המשחק, אבל החמצנו שערים בטוחים, חבל מאוד". הקשר נשאל על מה עוד יש להילחם העונה והשיב: "בשביל הסמל. אולי נגיע למקומות 3-2. אנחנו לא שוכחים שעד לפני כמה חודשים היינו קבוצה טובה, זה רק חוסר ביטחון. נעשה את המקסימום ומה שיהיה יהיה".

אוהדי הקבוצה הציפו במהלך הערב את דף הקבוצה בפייסבוק במאות הודעות נאצה וקללות. כשבין השאר נכתב שם "סמרטוטים", "זבלים", "קוקסינלים", "עגלות", "פחי אשפה", "חבורה של ליצנים", "חבורה של אפסים", "ביישתם את הסמל", "אין לכם כבוד, מכרתם את האוהדים".

בירושלים לעומת זאת היו עסוקים בחגיגות, לאחר הופעה הירואית של הקבוצה, ובראשם השוער הותיק, רפי כהן. מאמן הקבוצה, לופא קדוש אמר בסיום: "אנחנו קבוצה לגיטימית בליגה הלאומית, לא סינדרלה. הוכחנו שבמשחק צמוד אנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב. זה היה משחק שווה כוחות. אם היינו מנצלים מצבים היינו מנצחים 0:2. לדעתי גם היה פנדל והחמצנו החמצה שעוד לא ראיתי כמוה".

עידן טל גם הוא היה נרגש מאוד ואמר: "כל הכבוד לכולם, נתנו משחק מדהים. מכבי לא היו במיטבם, אבל נתנו משחק יוצא מן הכלל". על האפשרות שהקבוצה תוריד הילוך במשחק הבא, ותתמקד בעיקר במאבקי הליגה הלאומית, אמר טל: "אני לא מוותר על הגביע בשביל לעלות ליגה".

הפועל ירושלים הדהימה את מכבי ת"א והדיחה אותה מהגביע

סיבוב ח' של גביע המדינה, סיקור מיוחד

  • עוד באותו נושא:
  • ניר לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully