וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "הרגשנו במצב חירום, יצאנו מזה"

10.2.2012 / 10:00

מכבי ת"א חוגגת את הניצחון על קאנטו, הנדריקס מודה: "הלוואי ונראה כזו מוטיבציה בכל משחק". בלאט: "גאה להיות חלק מזה"

במכבי תל אביב נשמו אמש (חמישי) לרווחה לאחר שהשיגו את הניצחון החשוב מול קאנטו 60:75. האווירה הקשה ששררה בקבוצה במהלך השבוע התחלפה בחיוכים ובהתלוצצויות בין שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה. בשיחה שערך המאמן דיוויד בלאט עם השחקנים בחדר ההלבשה, אמר המאמן בין השאר: "אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת".

המאמן שיבח את ההגנה שהציגו חניכיו ברבע השלישי, שבו עצרו הצהובים את קאנטו על 5 נקודות. "המחצית השנייה והרבע השלישי בפרט היו אחד המשחקים הכי טובים שלקחתי בהם חלק", הוסיף בלאט.

ריצ'רד הנדריקס, שגם לו היה משחק מצוין, הודה לוואלה! ספורט בסיום ש"זה היה משחק לחוץ בגלל הסיטואציה אליה נקלענו, אבל השגנו את הניצחון והשגנו את המטרה. היה לחץ, ויש לחץ לנצח כל משחק ומשחק. חפרנו לעצמנו בור אבל הצלחנו להיחלץ ממנו. בסופו של דבר לא רק היינו צריכים להשיג ניצחון אלא למחוק את ההפרש. אני מאוד שמח שעשינו את זה".

הנדריקס מספר ש"השבוע הייתה תחושה של דחיפות ושל מצב חירום, אבל לא רצינו להלחיץ את עצמנו כקבוצה. היה לנו שבוע חופשי מהמשחקים בליגה אז היה לנו זמן להתאושש גופנית ולהתכונן היטב למשחק. הניצחון מול קאנטו רק מוכיח כמה חשוב כשיש לנו זמן להתכונן.

"הצגנו יכולת הגנתית טובה מתחילת המשחק", ממשיך הנדריקס, "הרבה שחקנים שיחקו טוב. היו לנו כמה קליעות טובות גם בהתקפה, סלים שהיו חשובים מאוד".

כידוע, מכבי תל אביב נמצאת במו"מ עם הנדריקס, אולם באמריקאי מעוניינות ברצלונה, ריאל מדריד ומספר קבוצות נוספות מהיבשת. האמריקאי התייחס ליכולת המרשימה שהציג: "היה חשוב לי להציג אנרגיות ולהביא תשוקה למשחק, אבל אני חושב שדווקא עשיתי כמה טעויות שלא הייתי צריך לעשות אותן. לכן חשוב לי לפצות עליהן.

"אבל לא רק אני שיחקתי טוב, זה היה מאמץ קבוצתי", סבור הפורוורד, "אנחנו צריכים הרבה רצון ומוטיבציה והיינו צריכים לשנות את המומנטום שהיינו בו. זה מה שאנחנו חייבים להציג בכל משחק".

פרשנות: גיבורי המשחק של מכבי ת"א הם הנדריקס ואוחיון

צפו במכבי ת"א מנצחת 60:75 את קאנטו

בלאט מזהיר: "קאנטו עוד יכולה לנצח את ברצלונה"

עוד ביורוליג: ברצלונה ניצחה, צסק"א הפסידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully