וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "השבוע הזה היה נראה כמו עשור"

9.2.2012 / 23:00

מאמן מכבי ת"א שחרר אוויר אחרי ה-60:75 על קאנטו: "החילוף של לנגפורד ניצח את המשחק. קאנטו יכולה לנצח פעמיים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב ניצחה הערב 60:75 (חמישי) את קאנטו והתקרבה להבטחת המקום השני בבית ח' שמקנה את הכרטיס לשלב ההצלבה. הצהובים היו צריכים ניצחון ביותר משמונה נקודות ולאחר קרב מתיש השיגו את מבוקשם. קאנטו העיקשת ירדה להפסקה ביתרון 41:39 בזכות עקב ענק של ג'אנלוקה באזילה, אבל המארחים הפכו בזכות רבע שלישי ענק (5:23) והצליחו לשמור על ההפרש הרצוי ברבע רביעי מורט עצבים.

המאמן דיוויד בלאט סיכם: "זה ניצחון מאוד מיוחד ומאוד חשוב. טוב שיש אמוציות חיוביות במיוחד אחרי שבוע קשה. השבוע הזה נראה כמו עשור. החבר'ה נתנו מאמץ אדיר, שיחקו כדורסל נפלא למעט הרבע השני. התוצאה באה בהתאם והיא מוצדקת לחלוטין. ראינו העונה הרבה פעמים הגנה נפלאה מהקבוצה הזאת ועוד יהיו הרבה רגעים גדולים בהגנה השנה. בהפסקה ניסינו לדרבן וגם להרגיע. השחקנים היו לחוצים מהתוצאה. אמרתי שאם נספוג 27 נקודות ברבע לא ננצח, ואם נחזור להגנה נראה איך הדברים מתפתחים".

בלאט החמיא לעוזרו גיא גודס: "אני רוצה לציין דבר חשוב: החילוף של המשחק היה קית לנגפורד וזה בא מהצעה של גיא גודס שצעק לי לעשות את זה. קיבלתי את זה בחום וזה השתלם".

על הסיכויים להעפיל להצלבה אמר: "הלוואי וזה היה גמור. אנחנו צריכים להיות מציאותיים. קאנטו יכולה לנצח שני משחקים וזה יוציא אותנו מהמירוץ. אנחנו שמחים, אבל רחוקים מהמטרה. קאנטו בבית יכולה לנצח את ברצלונה כי הם קבוצה אחרת בבית ולברצלונה לא יהיה על מה לשחק. בואו נשמח כי היה משחק אדיר ואני מקווה שזה יספיק".

בלאט התייחס גם ליוגב אוחיון, ששיחק הערב 24 דקות, יותר מדמונד מאלט ותאו פפאלוקאס, וקלע 9 נקודות: "יוגב היה מצוין היום. שואלים למה השחקן הזה לא משחק ולמה השחקן הזה לא משחק, אבל כשאתה רוצה לקדם שחקן שישחק אצלך אולי 10 שנים, אתה צריך לעשות ויתורים".

יוגב אוחיון עצמו אמר: "אני שמח. כולם באו וחדים ולא היינו צריכים בן אדם אחד או שניים שייתעלו, אלא עשינו את העבודה כקבוצה גם בהגנה ובהתקפה. נדהמתי לשמוע שעצרנו אותם על 5 נקודות ברבע השלישי ו-19 במחצית השנייה. ראינו קבוצה עם הגב אל הקיר שעומדת בסיטואציה לא נעימה והתעלינו במשחק מדהים. אני חושב שיש לנו סגל טוב וכל אחד יכול לבוא בערב נתון ולתת את המשחק הטוב שלו. עכשיו חשוב להמשיך בדרך הזו".

קית לנגפורד הוסיף: "הייתי על הספסל, אמרתי לעצמי שאני מוכן וזה המשחק שלי. ברבע השלישי הפוקוס היה על ההגנה והיינו מאוד נחושים. באזילה קלע שלשות מטורפות, היה קשה אבל המשכנו להילחם ובסופו של דבר זה הלך לכיוון שלנו. זה השלב החשוב של העונה ויש לנו עוד הרבה עבודה".

צפו בניצחון מכבי תל אביב על קאנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully