וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה 58:67 את ז'לגיריס קובנה

אלופת ספרד שמרה על מאזן מושלם בטופ 16, חואן קרלוס נבארו בלט עם 17 נקודות. הפסד ראשון במפעל לצסק"א

המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 ינעל הערב (חמישי), כשמלבד משחקה הקריטי של מכבי תל אביב בבית ח' מול קאנטו, צפויים להתקיים שלושה משחקים נוספים, גם הם גורליים לקראת המשך דרכן של המשתתפות במפעל. במשחק המקביל בבית של הצהובים, הצליחה ברצלונה לשמור על מאזן מושלם בטופ 16, עם 58:67 על ז'לגיריס קובנה. צסק"א מוסקבה ספגה הפסד בכורה במפעל 68:64 לאחר הפסד לגלאטסראיי. במשחק מסקרן מאוד, שעשוי לקבוע את זהות המעפילה השנייה מבית ז', שמצטלב עם הבית של מכבי תל אביב, ניצחה פנאתינייקוס 62:72 את פנרבחצ'ה/אולקר

בית ה'

גלאטסראיי - צסק"א מוסקבה 64:68

מי היה מאמין? גם האימפריה הרוסית יכולה להפסיד ביורוליג. צסק"א מוסקבה ספגה הפסד ראשון ביורוליג לאחר 13 ניצחונות רצופים מאז תחילת העונה ודווקא לגלאטסראיי הטורקית, שרשמה את ניצחונה השני בטופ 16 וחזרה בגדול לקרב על אחד משני המקומות הראשונים בבית ה'. את הטורקים הוביל ג'ושוה שיפ עם 22 נקודות, לוקשה אנדריץ' הוסיף 16 וקלט 7 ריבאונדים. את צסק"א הובילו אלכסיי שבד וסשה קאון עם 11 נקודות כל אחד. אנדריי קירילנקו הסתפק ב-10 נקודות ו-4 ריבאונדים. לצסק"א, כאמור, יש כעת מאזן 1:3 והיא עדיין מובילה את הבית, כשגם אולימפיאקוס וגלאטסראיי עדיין יכולות לאיים על המקום הראשון כשהיא עם 2:2.

בית ז'

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה/אולקר 62:72

ערב רותח באולם האולימפי באתונה בין היוונים לטורקים הסתיים בדיוק כמו בשבוע שעבר. פאו הגיעה אחרי ניצחון גדול ב-21 הפרש בטורקיה וידעה שאם לא תמעד מול פנר היא תציב את עצמה בעמדה מצוינת להעפלה לשלב ההצלבה. ידעה, וביצעה במהירות. במצב של 9:12 צרצאריס הוביל ריצת 4:15 והפרדת כוחות שנשמרה עד לסיום. צרצאריס סיים עם 21, מייק באטיסט הוסיף 11. בוז'אן בוגדנוביץ' הוביל את המפסידים עם 15.

בית ח'

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 67:58

אלופת ספרד המשיכה בטיול שלה בטופ 16, כשהפעם הקורבן התורן הייתה ז'לגיריס קובנה. ברצלונה שיפרה את מאזנה ל-0:4 לאחר 58:67 על הקבוצה הליטאית בחוץ וקרובה מאוד להבטיח את מקומה בהצלבה. בארסה נהנתה מעוד ערב נהדר של חואן קרלוס נבארו, שקלע 18 נקודות והוסיף 5 אסיסטים, ארזם לורבק קלע 16 וקלט 5 ריבאונדים, צ'אק אידסון סיים עם 15 נקודות. אצל ז'לגיריס בלט תומאס דליניקאיטיס עם 17 נקודות.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully