וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מתיחות קשה בין שירזי לשחקנים

המאמן נזף בשחקנים: "אתם חבורה של פחדנים. קל להפיל הכל על טביב" והעמיק את הקרע עם חניכיו. שחקן: "יהיה קשה לסיים עונה"

אם חשבתם ששיא הבלגן בהפועל תל אביב כבר מאחור, הרי שטעיתם והיום (שני) המאמן ניצן שירזי כינס את שחקני הקבוצה לראשונה מאז התיקו המאופס נגד מ.ס אשדוד ביום שבת, ותקף אותם בצורה חסרת תקדים.

"מי שלא רוצה לשחק לאור המצב, שפשוט יבוא ויגיד", נזף שירזי, "אתם חבורה של פחדנים. קל להאשים ולהפיל הכל על אלי טביב, אבל הדברים לא קשורים למשחק עצמו. יש פה שחקנים מחויבים שרצו שמונה ק"מ במשחק בשבת ולעומתם יש שחקנים שבקושי התאמצו. יש קהל גדול לקבוצה הזו, קהל שבא לראות אותה מנצחת. אסור לדברים שקורים מסביב להשפיע. אני רוצה לראות את כולם יותר מחויבים".

הדברים הללו רק מעמיקים את הקרע בין חלק גדול מהשחקנים לבין טביב והמאמן, שלוקח את הצד של הבעלים. אחרי המשחק נגד מ.ס אשדוד שחקנים בקבוצה התבטאו כי לאור המצב במועדון הם איבדו את החשק לשחק. התחושות הללו התגברו בעקבות פרשת טוטו תמוז ומונאקו, והעובדה ששי אבוטבול שנחשב למנהיג של השחקנים, תובע מהקבוצה 5.5 מיליון שקל. השחקנים סיפרו על כך שהם קרועים בין הרצון לעמוד לצד האוהדים ולצידם של שחקנים כמו תמוז ואבוטבול, לבין הרצון להצליח על הדשא, כשהם יודעים שהצלחה כזו משחקת לידיים של טביב.

אחד מהשחקנים אמר היום: "הדברים לא הולכים למקום טוב. יש בלגן רציני בתוך המועדון ובתוך הקבוצה. עד שזה לא יסתדר, יהיה קשה לסיים את העונה". עם או בלי קשר, עומר דמארי לא ישחק ביום רביעי נגד מכבי יבנה בגלל מחלה כשגם טוטו תמוז לא יהיה בסגל למשחק הגביע.

אלי טביב במלחמה עם טוטו תמוז

שי אבוטבול תובע מהפועל ת"א 5.5 מיליון שקל

שחקני הפועל מיואשים: "משהו מת פה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully