וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "משהו מת פה, עצוב לאן הגענו"

שחקנים בהפועל ת"א מיואשים, חלקם רוצים לברוח: "אין עם מי לדבר, שום דבר לא מתפקד". אדל ביקש מסוכנו למצוא לו קבוצה

אחרי שבוע סוער מאוד שעבר על הפועל תל אביב, סיימה הקבוצה אתמול (שבת) בתיקו 0:0 נגד מ.ס אשדוד וניתן להרגיש בברור כי הבלגן מסביב משפיע על השחקנים. המחאות הקולניות של אוהדי הקבוצה נגד הבעלים אלי טביב נמשכו גם אתמול וגם שחקני שחקני סגנית האלופה מודאגים ממצב המועדון.

"אין יו"ר, אין מנכ"ל, אין חשב, אין חשמל ואין אף אחד שאפשר לדבר איתו במועדון", אמר אחד מהשחקנים אמש. "אנחנו לא מאמינים לאן המועדון הזה הגיע. המשרדים מוחשכים ושום דבר לא מתפקד. אם צריך משהו, פשוט פונים ליעקב הלל שבעצמו צריך להתחיל לעשות טלפונים לקבל אישורים. עצוב לאן שהפועל הגיעה. אי אפשר להאמין שזה אותו מועדון שרק לפני שנה ושנתיים חגג דאבל והיה בליגת האלופות. ניצן יכול להאשים אותנו שאנחנו נראים כמו קבוצה שבעה, אבל גם הוא עד לברדק מסביב. החלטה שלו להרכיב את טוטו הייתה פחדנית כי לכולם היה ברור שהראש שלו לא במשחק".

השחקנים מודים כי את משכורותיהם הם מקבלים בזמן, אבל למרות הביקורת על שיתוף תמוז אמש, כל השחקנים מבינים לליבו של החלוץ שהיה על סף חתימה במונאקו הצרפתית ולטענתו, טביב ועורך דינו אפרים ברק, מנעו ברגע האחרון את החתמתו על חוזה ענק במועדון הפאר הצרפתי. "אין שחקן שהיה שותק על כזה דבר", אמר החלוץ לחבריו לקבוצה, "אלו דברים שבשום מקום לא קורים וזה פוגע בנו. אין כמעט שחקן אחד במצב הזה שבאמת רוצה להישאר בהפועל בעונה הבאה. כולם תובעים וזה נראה כאילו המועדון פשט את הרגל. יש שחקנים שהחלום שלהם היה להגיע להפועל ועכשיו כולם רוצים לברוח".

בנוסף, תובע שי אבוטבול חמישה וחצי מיליון שקלים מהמועדון והיום יגיש את כתב התביעה באמצעות עורך דינו. בעמוד הפייסבוק שלו כתב השחקן: "לכל האוהדים חשוב לי להבהיר: אני לא תובע את הפועל אלא את הבעלים, כל מה שאני רוצה זה לקבל את מה שהובטח לי ומה שנחתם איתי. אני אוהב אתכם מאוד ואתם חשובים לי. אמשיך לתת בכל פעם שאשחק ואת ליבי ואת נשמתי".

מעבר לכך, נדמה ששחקנים בהפועל שחתומים למספר שנים חוששים לעתידם המקצועי. בעקבות טרפוד עסקת תמוז נראה שעומר דמארי, אלרואי כהן, אביחי ידין ואפילו נוסא איגייבור מפחדים שאם בקיץ הם יהיו מבוקשים בקבוצות מחוץ לארץ, מעבר כזה יימנע מהם כפי שנמנע מחברם לקבוצה. שחקנים נוספים כמו סלים טועמה ומהראן לאלה לא רוצים להאריך את חוזיהם בקבוצה בשלב זה והאחרון אף שוקל להגיש תביעה כנגד המועדון.

בנוסף, על פי מקורות בצרפת השוער אפולה אדל לא מתכוון לממש את האופציה לעונה הבאה בקבוצה וכבר ביקש מסוכניו למצוא לו קבוצה חדשה. "יש תחושה כאילו משהו מת פה", סיכם אחד השחקנים. "התוצאות כבר לא רלוונטיות, כולם רוצים שהעונה הזאת כבר תסתיים".

הקבוצה תעמוד לדין בהתאחדות ביום רביעי לאחר שהשופט לירן ליאני ציין בדו"ח השיפוט שלו אתמול שנזרקה לעברו מצית מכיוון היציע.

טוטו תמוז יוצא בהתקפה על אלי טביב

שי אבוטבול תובע מהפועל ת"א 5.5 מיליון שקל

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully