וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "שתמוז יאשים רק את עצמו על פרשת מונאקו"

הפועל תל אביב ואלי טביב הגיבו להאשמות של תמוז על טרפוד עסקת מונאקו: "לא אנחנו זגזגנו, לא היה שום אישור מהצרפתים"

מלחמת הגרסאות נמשכת, ואף מחריפה. הנהלת הפועל תל אביב הגיבה היום (ראשון) להאשמות של טוטו תמוז נגד אלי טביב, על כך שטרפד את מעברו למונאקו. כזכור, אמש תמוז אמר ש"הבעלים בגד בי", ועורר את זעם ההנהלה.

מהפועל נמסר כי בניגוד לפרסומים השונים בתקשורת, הקבוצה לא דרשה ממונאקו שהכסף יגיע אליה בפועל (דבר שכביכול טרפד את העסקה), אלא ביקשה רק לקבל מסמך המאשר כי ניתנה הוראה להעברה בנקאית. כאמור, אלו הן טענות הנהלת הפועל תל אביב, ששלחה היום הודעה לעיתונות על גרסתה להשתלשלות העניינים.

"להלן תמצית האירועים המדויקים מאחורי הקלעים של המו"מ על העברתו של טוטו תמוז למונאקו", נמסר מהפועל תל אביב:

"... עורך הדיון של הפועל ת"א, אפרים ברק, הודיע למונאקו שההסכם מקובל על הפועל תל אביב. באותו רגע, 37 שעות לפני סגירת החלון, ההסכם היה מוסכם בינינו לבין מונאקו... מאותו רגע גררה מונאקו את החתימה על ההסכם, ככל הנראה בגלל שהמשא ומתן שהיא ניהלה עם תמוז נתקל בקשיים...

"בהמשך תמוז הוציא הודעה לפיה החליט להישאר בהפועל תל אביב. בהודעתו כפי שפורסמה הוא כתב: 'אני מאד מחוייב להפועל תל אביב. בחרתי להעדיף את השיקולים המקצועיים ולא ללכת רק בעקבות הכסף'.

"מאוחר יותר, בסביבות השעה 22:00, כשעתיים בלבד לפני סגירת החלון, התקשר טוטו תמוז בעצמו לאלי טביב והודיע לו כי שינה את דעתו וכי מונאקו תעביר את הכסף תוך שבעה ימים. כמו כן בשעה 23:00 התקשר הסוכן רונן קצב לעו"ד אפרים ברק ואמר לו 'שלח לי את השחרור, ומונאקו תשלח את הכסף תוך כמה ימים'...

"עם כל הכבוד שאנו רוכשים לטוטו תמוז ולסוכנו, ברור לכל בר דעת, כי לטוטו אין שום סמכות להתחייב בשם מונאקו בשום עניין. יתרה מכך, למרות הטלפון מטוטו תמוז, לא התקבלה שום הודעה ממונאקו ואיש מהמועדון לא יצר קשר עם נציגי הפועל תל אביב.

"בשלב מאוחר כל כך גם לא ניתן היה לבצע שום העברה בנקאית או לקבל אפילו אישור מינימלי מכל סוג שהוא. אין אף קבוצת כדורגל, לא בארץ ולא בעולם, שהייתה מסכימה לבצע העברה כלשהי של שחקן וזאת על סמך מילה שבעל פה של השחקן בלבד, ומבלי שיש בידי הקבוצה אפילו אישור מינימלי ביותר של הבנק או ממועדון מונאקו.

"הפועל תל אביב אישרה ההסכם וחתמה עליו שעות רבות לפני מועד סגירת החלון, כשהכל עוד היה פתוח ואפשרי. גרירת הרגליים והזגזוג לא היתה של הפועל תל אביב, אשר פעלה במהירות לאישור ההסכם והתגמשה מאד בתנאים בו על מנת להקל על ביצוע העברתו של טוטו. הפועל תל אביב היא לא זו שגרמה לעיכובים הרבים עד לשעות הלילה המאוחרות כשהיה כבר מאוחר מדי. אין לטוטו תמוז להלין על אף גורם, אלא על עצמו".

עו"ד רועי רוזן המייצג את תמוז מסר בתגובה: "קראנו בעיון את תגובתה הארוכה של הפועל תל אביב. המלל הרב אינו מסתיר את העובדה הפשוטה שבזמן אמת הפועל תל אביב התנהלה בצורה חסרת תום לב כלפי טוטו ופעלה כדי לסכל את מעברו. כעת, בדיעבד, מנסה הפועל תל אביב לגמד את מעשיה, להטיל את האחריות לפתחו של טוטו ולהצדיק את את מחדליה הקשים באמצעות הצפת כלי התקשורת בידיעות 'עובדתיות' מסולפות וחצאי אמיתות הגרועות משקרים. בכל אופן, אין בכוונתנו לנהל מלחמת גרסאות בכלי התקשרת. הדברים יובאו במלואם אך ורק בפני הגורמים המוסמכים לכך במועד שנמצא לנכון".

עוד בהפועל תל אביב:

טוטו תמוז נגד אלי טביב: "מרגיש נבגד מהבעלים"

ייאוש בקבוצה: ”משהו מת פה. לא להאמין שזו הפועל ת”א”

שי אבוטבול תובע מהקבוצה 5.5 מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully