וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "דמאיו נפגע ממני ואני מצר על כך"

מאמן בני יהודה והמנכ"ל שוחחו ויישרו את ההדורים. אבוקסיס: "כל אחד אמר את אשר על ליבו. הקבוצה צריכה שקט"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס והנמכ"ל משה דמאיו שוחחו הערב (ראשון) בעקבות הפרסומים על המתיחות ביניהם. המאמן הגדיר את השיחה כטובה ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "דמאיו ואני שוחחנו ארוכות על הימים האחרונים. השיחה היתה טובה וכל אחד אמר את אשר על ליבו. יכול להיות שמשה נפגע ממני ועל כך אני מצר. חלק מהדברים לא היו ברורים בינינו והשיחה הזו ענתה על כמה שאלות שהיו לכל צד כלפי האחר. אני שמח שדיברנו. בסך הכל אני מאוד מעריך ומחבב את משה דמאיו, לעולם לא אשכח שהוא נתן לי הצ'אנס הראשון לאמן בקבוצה בליגת העל. חשוב לי להבהיר שלמרות כל הפרסומים לא היה שום נתק בינינו ודיברנו כל הזמן. גם אם היו בינינו אי הבנות, בעיקר בנושא צירופו של שלומי אביסדריס".

אבוקסיס דיבר גם על מצב הקבוצה: "מה שהקבוצה צריכה עכשיו זה שקט. יש לנו עוד מטרות העונה ויש לנו סגל מוכשר גם אם מעט קצר, אבל זה מה שיש כרגע ועד לסוף העונה. לא רלוונטי יותר לדבר על רכש העונה, אנחנו נעבוד קשה עם מה שיש וגם נצליח. מהאוהדים אני רק מבקש סבלנות. לא מתפקידי לחנך את אותם אוהדים שמקללים. ואני דווקא שואב עידוד מהרוב שעודד את הקבוצה ברוב שלבי המשחק. אני יכול להבטיח לכל אוהד שהקבוצה עולה לכל משחק ובכל מגרש על מנת לתת את הכל ולנצח. אנחנו עושים את המקסימום מבחינתנו, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות, ובכל זאת, אנחנו עדיין בתמונת הפלייאוף העליון ונעשה הכל כדי להשיג את מטרותינו העונה. אנחנו בהחלט מסוגלים לכך".

כזכור, דמאיו נפגע מדברי אבוקסיס, שהעביר לאחרונה ביקורת על כך שהקבוצה לא התחזקה משמעותית בינואר. המאמן חזר על הדברים בסיומם של כל אחד משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כולל בסיום ה-1:1 עם רמת השרון. בעקבות הדברים, השניים כמעט ולא החליפו מילה בשבועיים האחרונים והאווירה במועדון הייתה מעט עכורה.

בני יהודה צירפה בינואר שחקן רכש אחד, החלוץ שלומי אביסדריס, שלא נכלל בסגל למשחק מול רמת השרון. אבוקסיס אמר היום כי החלוץ יחזור להתאמן ביום שני והוא עדיין לא יודע האם יהיה בסגל למשחק הגביע בבאר שבע ביום שלישי.

בני יהודה ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully