וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מתיחות בין יוסי אבוקסיס למשה דמאיו

בקבוצה כועסים על התבטאויות המאמן ("לא התחזקנו, נחלשנו") לאחר התיקו מול רמה"ש. תקרית אלימה בחדר ההלבשה בסיום

המחזור ה-24 בליגת העל נפתח עם 1:1 בבלומפילד בין בני יהודה לעירוני רמת השרון. הזהובים קיוו לטפס למקום הרביעי בטבלה, אבל דווקא שחקניו של שייע פייגנבוים עלו ליתרון ראשון, כשבדקה ה-43 בן מלכה הכניע את דלה איינוגבה. 12 דקות לסיום בני יהודה מצאה את השוויון כשעוז ראלי נגח את השער. בעקבות התיקו, רמת השרון מוצאת את עצמה במקום התשיעי בטבלה. בסיום המשחק פרצה מהומה בחדרי ההלבשה, ובמהלכן סטר אחד מאנשי רמת השרון לדוברת בני יהודה מאיה דמאיו. הרקע למעשה הוא הניסיון של ראש עיריית רמת השרון להיכנס לחדר ההלבשה.

בבני יהודה מאוד לא אהבו לשמוע את התבטאויותיו של המאמן יוסי אבוקסיס בסיום המשחק, שדיבר שוב על כך שהקבוצה לא התחזקה. מערכת היחסים בין המנכ"ל משה דמאיו לבין אבוקסיס התקררה מעט בתקופה האחרונה, בעיקר בשל התבטאויותיו החוזרות ונישנות של המאמן, שהתלונן על כך שלא הגיע חיזוק לקבוצה כפי שביקש.

אבוקסיס כאמור היה מאוכזב ומעט נסער בסיום, וסיפר: "זה שסיימנו בתיקו בבית, זה מאכזב יותר. אם רמת השרון הייתה משחקת יותר בשכל, היא הייתה עוקצת אותנו. שיחקנו מאוד התקפי, על גבול ההפקרות, אבל זה מכיוון שלא היה לנו מה להפסיד. כל משחק הוא חשוב, כמובן שהמשחק הבא הופך להיות הכי חשוב. היכולת הייתה פחות טובה היום".

המאמן נשאל גם על העובדה שקבוצתו לא התחזקה בינואר, והוא הסביר: "לא התחזקנו, גם ההגעה של שלומי אביסדריס עדיין לא נסגרה, ואפילו שחררנו שני שחקנים מהסגל שלנו, הגענו 16 שחקנים למשחק. לא רק שלא התחזקנו, נחלשנו. כל האוהדים שואלים למה לא הבאנו חיזוק, אבל אין מה לעשות. אין כסף, ונלך עם הסגל הזה עד הסוף. הקבוצה הזו מביאה מעצמה הרבה יותר ממה שהיא צריכה. מגיע כל הכבוד לשחקנים. אם אביסדריס יגיע, זה יהיה בחינם. לא היה כסף כדי לעשות שינוי. רציתי להביא, חשבתי שיהיה. אני לא אלך להגיד לבעלים לגנוב כסף כדי שיהיה חיזוק. זה היה מביך שיש לנו רק חמישה שחקנים על הספסל".

שייע פייגנבוים, מאמנה של רמת השרון, ספג קריאות בוז וקללות מצד אוהדי בני יהודה, וסיפר: "קיבלו אותי בחגיגה גדולה, ובסוף זה טבעי . אני לא כועס עליהם, למרות שהיו קללות שהן לא במקום". על המשחק עצמו, אמר המאמן: "הכי חשוב זה ששיחקנו כדורגל נכון. המשחק היה בידיים שלנו, הגענו לשלושה מצבים קורצים, בדקה ה-90 בעטנו לעמוד, הכדור פשוט לא רצה להיכנס. יש לי הערכה גדולה לשחקנים על המלחמה, ההקרבה והרצון. בני יהודה זו קבוצה שמצליחה מאוד, אבל אני מאוכזב מאוד שספגנו את השער. עם כל הכבוד לבני יהודה, הם חזרו משום מקום. הזהרנו את השחקנים, והם הכניסו את הכדור בשיניים. היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל אנחנו יוצאים מעט מאוכזבים".

1:1 בין בני יהודה לעירוני רמת השרון

בני יהודה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully