וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: המתיחות בין משה דמאיו ליוסי אבוקסיס בשיאה

מנכ"ל ומאמן בני יהודה בקושי מחליפים מילה בשבועיים האחרונים. גורמים במועדון טוענים: קשה להתנהל בצורה כזו

בני יהודה שמטה אמש שתי נקודות יקרות, כשסיימה בתיקו ביתי 1:1 נגד עירוני רמת השרון. בקבוצה הביעו אכזבה על איבוד שתי הנקודות, אולם מה שמעסיק את אנשי המועדון זו בעיקר המתיחות הגדולה בין המנכ"ל משה דמאיו והמאמן יוסי אבוקסיס, שכמעט ולא מחליפים ביניהם מילה בשבועיים האחרונים וזאת על רקע התבטאויותיו של אבוקסיס בכל הקשור לכך שהקבוצה לא התחזקה בחלון ההעברות האחרון בשל מחסור בתקציב.

דמאיו נפגע מדברי אבוקסיס, שחזר על הדברים בסיומם של כל אחד משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כולל זה של אתמול והאווירה במועדון בהחלט עכורה בימים האחרונים. בבני יהודה יצטרכו למצוא בתקופה הקרובה את הדרך כדי לפשר חזרה בין השניים, וגורמים בקבוצה אמרו כי בצורה כזו קשה להתנהל.

"לפעמים יש משחקים שכל מה שאתה עושה לא הולך", אמר הקפטן כפיר אדרי, בהתייחסו למשחק עצמו. "שלטנו במשחק לכל אורכו והגענו למספר מצבים. יש משחקים שבהם לא חשוב מה אתה עושה, אתה לא מצליח להבקיע ופחדתי שזה מסוג המשחקים הזה. גם שער השוויון שלנו נכנס בקושי. נצטרך לצאת מעודדים מהנקודה שהשגנו כי מצפה לנו כעת חודש בכלל לא קל. אנחנו מאבדים הרבה נקודות במשחקים שעל הנייר אנחנו צריכים לקחת", הוסיף אדרי.

הקפטן הוותיק סימן את מטרת הקבוצה עד לסיום הליגה הסדירה ואמר: "נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להגיע לפלייאוף העליון. הנענו את הכדור טוב והגענו למצבים. בסך הכל אנחנו מסתכלים על הטבלה ורואים שהכל צמוד. בחודש הקרוב נצטרך להוציא את מקסימום הנקודות בכדי להתמקם בפלייאוף העליון".

היום תפתח הקבוצה בהכנות לקראת משחק הגביע נגד הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל ביום שלישי. בבני יהודה הצהירו כי הגביע הוא המטרה העיקרית שעוד נותרה העונה לקבוצה.

הדברים שאמר אבוקסיס והרגיזו את דמאיו

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully