וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "זה משחק שחייבים לנצח"

1.2.2012 / 22:52

הצהובים מודעים היטב לחשיבות המשחק בקאנטו. טרינקיירי: "ניצחון יכול להיות נקודת מפנה עבורנו" (ה', 21:45, 10)

מכבי תל אביב הגיעה הערב (רביעי) לקאנטו, שם תתארח מחר באחד המשחקים הקריטיים ביותר בעונה של הצהובים. ההפסד לברצלונה העלה את מד הלחץ במועדון בצורה משמעותית, ובקבוצה סבורים כי מדובר במשחק מפתח, שעשוי לקבוע האם תצליח להעפיל הקבוצה לשלב הטופ 16 או לא. במכבי מדגישים כי יש להימנע בכל מחיר בלהגיע למשחק בשבוע הבא בצורה לחוצה ולהיות "קרובה למצב של להיות או לחדול", כהגדרת גורמים בקבוצה.

סופוקליס שחורציאניטיס, הסובל מפציעה בברכו, התאמן היום עם מגן מיוחד וצפוי לשחק מחר. החדשות הטובות מגיעות מגזרתו של קית' לנגפורד, שהתאושש לאחר שסבל מהתייבשות והערב ערך אימון מלא. עם זאת, שון ג'יימס, הסובל ממתיחה בגב נמצא בספק להתמודדות.

על אף היכולת הטובה שמציגה קאנטו העונה, והעובדה כי הקבוצה הפסידה רק פעמיים בבית, יש לזכור כי היא אינה נמנית על אריות אירופה, ובמכבי מגדירים את המשחק כ"משחק שחייבים לנצח". באימונים האחרונים הדגיש בלאט את חשיבותה של ההגנה, ובשיחה לאחר המשחק אמר לשחקנים כי עליהם "להתסכל במראה כי כל אחד יכול לתרום". כמו כן ביקש המאמן מהשחקנים להיות יותר מרוכזים ולהוציא לפועל מהלכים בצורה טובה וחדה יותר.

ג'ון שייר נשמע דרוך לקראת ההתמודדות מול האיטלקים: "המשחק מול קאנטו הוא משחק ענק, משחק חשוב מאוד וכולנו מודעים לכך. כמובן שכל משחק יורוליג הוא חשוב וזה משמעותי עבורנו להשיג ניצחון בכל משחק בשלב הזה. יש לנו פציעות ומחלות כרגע אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים לשחק". על ההפסד האחרון שספגה הקבוצה מול אשדוד בליגה אמר שייר: "במשחק האחרון לא קלענו טוב, ואנחנו צריכים להציג הגנה טובה יותר. היינו צריכים ללמוד מההפסד. אנחנו מקצוענים ולפעמים מפסידים".

בלאט: "המצב לא אופטימלי, קאנטו היא קבוצה מצויינת"

ברונר: "צריכים להיות חכמים וסופר אגרסיביים"

בקאנטו נרגשים לקראת המפגש הראשון שלהם מול מכבי תל אביב מאז 1984, ומציינים 30 שנה לניצחון על הצהובים בגמר אליפות אירופה ב-1982, ובונים על העובדה שב-11 מפגשי העבר בין הקבוצות נרשמו עשרה ניצחונות ביתיים. "המשחק נגד מכבי תל אביב יכול להיות נקודת מפנה בעונה שלנו, וזה לא משהו שצריך להפעיל עלינו לחץ, אלא להיפך", אמר המאמן אנדראה טרינקיירי. "אנחנו צריכים לשחק בהנאה מהמעמד שהגענו אליו. מכבי היא קבוצה פיזית מאוד עם הרבה שחקנים מנוסים שיודעים איך להכין את עצמם למשחקים כאלה, ולכן אני אבקש מאמץ נוסף מהשחקנים שלי".

"בתחילת העונה רק חלמנו על האפשרות לפגוש קבוצות חזקות כאלה ועכשיו זו מציאות", המשיך טרינקיירי. "הדרך היחידה לכבד את המעמד היא לתת את המיטב שלנו, ואם זה יספיק לנו כדי לנצח נסתכל קדימה בפרספקטיבה אחרת".

הפורוורד גרג ברונר, ששיחק עונה אחת בעירוני נהריה לפני ארבע שנים אמר: "כולם יודעים מה החשיבות של מכבי בכדורסל האירופי, וכמובן שלי יש רגש חזק במשחק נגדם, אבל אני צריך להתגבר עליו כי אנחנו צריכים להציג יכולת טובה כדי להשיג ניצחון קריטי. הגבוהים שלנו יצטרכו להתמודד עם שחורציאניטיס, ואנחנו צריכים להיות חכמים וסופר אגרסיביים כדי להגביל את ההשפעה שלו באיזור הצבע".

האם טרנקיירי הוא מאמן העונה באירופה?

והערב: קאזאן התקרבה לטופ 8, אולימפיאקוס ניצחה

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully