וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאזאן דוהרת להצלבה

הרוסים לא התקשו עם 44:59 מול מילאנו, אולימפיאקוס הביסה את אפס איסטנבול 65:83, ריאל הביסה את בילבאו 73:89

המחזור השלישי של שלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים בלבד - אחד בבית ה', אחד בבית ו' ואחד בבית ז', בעוד בבית ח' של מכבי תל אביב ייערכו שני המשחקים ביום חמישי. במשחק שפתח את הערב התקרבה קאזאן להבטחת מקומה בבהצלבה כשגברה על מילאנו 44:59, בעוד אולימפיאקוס השיגה ניצחון ראשון בשלב הטופ 16 עם 65:83 ענק על אפס איסטנבול. ריאל מדריד השיגה ניצחון גדול בדרבי כשהביסה את בילבאו 73:89, והיא עדיין חזק בתמונת העלייה.

בית ה'

אולימפיאקוס - אפס איסטנבול 65:83

היוונים הגיעו חבולים לאחר שהפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם בשלב הטופ 16 וידעו כי הפסד נוסף, בוודאי בבית יחרוץ סופית את העונה הבינונית שלהם. כראוי למשחק על החיים והמוות, האדומים נראו טוב ברבע הראשון אותו סיימו ביתרון 12:20. הטורקים החלו להתעורר וחזרו לחיים בזכות משחק טוב של סאשה וויאצ'יץ', ובסיום הרבע השלישי הצליחו לחזור עד כדי שיוויון. אלא שאז הגיעה ריצת 5:20 מדהימה של המארחים בראשותו של ואסיליס ספאנוליס, והטורקים נאלצו להרים ידיים.

אפס מקבלת מכה כואבת בניסיונה להשתלב באחד משני המקומות הראשונים, בעוד אולימפיאקוס עדיין במצב קשה, אך עדיין בחיים. ספאנוליס הוליך את קלעי היוונים עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים, קוסטס סלוקס הוסיף 15. את קלעי אפס איסטנבול הוליך סטנקו באראץ עם 14 ו-8 ריבאונדים.

בית ו'

ריאל מדריד - בילבאו 73:89

קבוצתו של פאבלו לאסו לא הרשימה באף אחד מצמד המחזורים הראשונים (ניצחון דרמטי על מלאגה ותבוסה משפילה מול סיינה, במדריד), והיא ידעה היטב שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לפגוע בצורה ממשית בסיכוייה להעפיל לשלב הבא. הבלאנקוס פתחו עם הגנה נהדרת ועצרו את האורחים על 16 נקודות בלבד ברבע הראשון בדרך ליתרון דו ספרתי, אבל בילבאו לא ויתרה, וצימקה ל-6 במחצית. האורחים המשיכו להילחם, ושבע דקות לסיום כבר הצליחו להוריד ל-4 בלבד, משלשה של ואסילאידיס, אבל אז לחצו ברני רודריגז וסרחיו יול על הדוושה, והתחילו בבריחה.

ריאל טסה ל-4:15 בתוך חמש דקות, עלתה ל-18 הפרש ומשם כבר לא הצליחו האורחים לחזור. סרחיו רודריגז הוליך את קלעי ריאל מדריד עם משחק נהדר של 20 נקודות (6 מ-6 מהשדה), אליהם הוסיף גם 7 אסיסטים, אנטה טומיץ קלע 15 ואסף 7 ריבאונדים. אלכס מומברו הוליך את קלעי בילבאו עם 17 נקודות.

בית ז'

קאזאן - מילאנו 44:59

הרוסים, שהשיגו שני ניצחונות ענקיים במחזורי הפתיחה ותפסו עמדת מפתח במאבק על ראשות הבית, המשיכה בעבודה הטובה בלהם גם מול האיטלקים, שלא ממש הופיעו להתמודדות. עד כמה? מילאנו רשמה רק 12 נקודות ברבע הראשון, וזה עוד היה הרבע הטוב שלהם. ברבע השני קלעו האורחים 8 בלבד, וברבע השלישי- רק 7. זה כמובן סייע לקאזאן, שלא ממש נהנתה ממשחק מדהים בעצמה, להוביל ב-16 הפרש במחצית, ולתפוס מרחק מיריבתה החלשה.

האיטלקים עשו קולות של התעוררות ברבע האחרון ורצו ל-5:13, ריצה שהורידה את ההפרש ל-10 בלבד, אבל נקודות של דומרקאנט ושלשה חשובה של גריר קבעו יתרון 15, שתי דקות לסיום, סגרו את המשחק, וקאזאן מתקרבת מאוד לשלב הטופ 8. דומרקאנט סיים כקלעי המוביל של קאזאן עם 16 (6 מ-15 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, פטר סמוליינקו הוסיף 12 וחילק 4 אסיסטים למנצחים. ניקולו מלי קלע 17 עבור מילאנו.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully