וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "המצב לא אופטימלי, קאנטו מצוינת"

מאמן מכבי ת"א הביע את חששו לפני היציאה למשחק מול קאנטו. בורשטיין: "עשו מהפציעה של סופו יותר ממה שצריך"

אחרי ההפסד למכבי אשדוד, מכבי תל אביב תקווה לתקן את הרצף הלא טוב שלה ויצאה הבוקר (רביעי) לאיטליה כדי לפגוש את קאנטו במפגש השלישי במסגרת הטופ 16. כשהיא מודאגת ממצבו של סופוקליס שחורציאניטיס שלא נמצא בשיאו וסוחב פציעה מטרידה, מכבי תל אביב תנסה להשיג ניצחון שני.

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, הודה עם היציאה: "אנחנו לא נוסעים במצב אופטימלי, אבל זה חלק מהעניין והאתגר. כשהמלחמה מתחילה, כולם מתייצבים. אנחנו לא לוקחים את המשחק מול אשדוד יותר מדי ברצינות, עיקר הריכוז שלנו הוא ביום חמישי. ג'יימס פצוע ולא מתאמן כמה ימים, ואני מאמין שהוא לא ישחק. לנגפורד היה בלילה הקודם בבית חולים בגלל התייבשות וזה כאב ראש נוסף, אך הוא טס איתנו".

על היריבה הוסיף המאמן: "במיוחד באיטליה קאנטו היא קבוצה מצוינת. היא הפסידה רק פעם אחת בבית השנה, והיא ניצחה בשבוע שעבר את ז'לגיריס אחרי שחזרה מ-11 הפרש. זו משוכה לא פשוטה בכלל. אחד הפרמטרים שיקבע את גורלנו במשחק הקרוב הוא הקליעה, בו היו לנו עליות וירידות השנה".

טל בורשטיין: "אנחנו מרגישים בסדר, שמנו את המשחק האחרון מאחורינו ואנחנו מתמקדים רק בקאנטו עכשיו. אנחנו צריכים לשמור טוב, וצריכים גם לקלוע. יש לקאנטו הרבה שחקנים טובים, זה לא רק באסילה. זו קבוצה מסוכנת מאוד בבית". על פציעתו של הסנטר היווני, הוסיף בורשטיין: "כולנו פה כדי לעזור אחד לשני. אנחנו חייבים להגיע מאוחדים, לעזור אחד לשני ולהרים אחד את השני. אני חושב שעשו מהפציעה הזו קצת יותר ממה שצריך".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully