וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שרצקי מחה בפני חכמון ויעמוד לדין

תהל אלון

31.1.2012 / 12:00

בעלי קרית שמונה זעם על חכמון ואמר לו "דיברתי עם שופט אחר, לא היה צהוב שני", ויעמוד לדין. רוצ'ט מודה: "לא שיחקנו חכם"

יממה לאחר התיקו 1:1 בבלומפילד מול מכבי תל אביב, הרוחות בעירוני קרית שמונה מסרבות להירגע היום (שלישי), בעיקר בגלל החלטתו השגויה לטענתם של השופט אלי חכמון, שהרחיק את דויד סולארי בכרטיס צהוב שני בדקה ה-65.

כעת מסתבר כי בסיום המשחק ניגש בעלי קרית שמונה איזי שרצקי לחכמון ומחה בפניו. בדו"ח השיפוט שהגיש חכמון נכתב: "שרצקי ניגש לעברי ואמר: 'דיברתי כרגע עם שופט שראה ארבע פעמים את השידור. לא היה צהוב שני'". בשל אותה מחאה, הוחלט בהתאחדות לכדורגל להעמיד את שרצקי לדין משמעתי על התנהגות בלתי הולמת.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון סירב להתבטא בנושא השיפוט ורק עקץ: "בישראל, כאשר מדברים על השופט, מקבלים הרחקה לחמישה משחקים ואני רוצה להישאר על הקווים". בחדר ההלבשה שלו, השחקנים היו פחות עדינים ומכל עבר נשמעה ביקורת רבה על חכמון, לאחר שבקבוצה חשו שתוצאת הסיום יכולה הייתה להיות אחרת לולא ההרחקה.

לפני ההרחקה ולמרות יכולת בינונית, הובילה קרית שמונה 0:1 משערו של שלומי אזולאי, אך היתרון החזיק רק עד לדקה ה-89, אז השווה ברק יצחקי. אזולאי התייחס לתוצאה: "הייתה לנו נפילת מתח בתחילת המשחק, אבל בהמשך נכנסו לעניינים. הצלחנו להבקיע ולהגיע לעוד הזדמנות או שתיים, אבל האדום שבר אותנו. לשחק בבלומפילד עם עשרה שחקנים כמעט חצי שעה זאת משימה לא פשוטה ואחרי הלחץ הכבד של מכבי לא יכולנו להימנע מהשוויון". החלוץ התייחס גם להרחקה: "חבל לי מאוד, כי זה שינה את כל המשחק. אין לנו מה לעשות, אבל כואב לנו שהתקבלה החלטה לא טובה. הראש שלנו כבר במשחק מול מכבי חיפה. אין ספק שהם נראים הרבה יותר טוב ואנחנו נצטרך להתמודד בהתאם. אני מקווה שבבית, עם הקהל שלנו, נשיג תוצאה טובה".

גם אדריאן רוצ'ט, שרשם עוד משחק פנטסטי, נשמע מאוכזב מעט: "לא שיחקנו טוב, לא הצלחנו לפתח את המשחק החכם שלנו, שיחקנו לרגליים של מכבי. אנחנו מאוכזבים, אבל לא נקבור את עצמנו. תיקו בחוץ, בעשרה שחקנים, זה גם בסדר". הקשר המבטיח התייחס אף הוא להחלטתו של חכמון: "זה לא התפקיד שלי לדבר על השיפוט, אבל יכול להיות שבמקרים מסוימים, במגרשים אחרים, שיקול הדעת היה מופעל אחרת. למרות ששיחקנו בעשרה שחקנים כולם ראו את החוסן שלנו והנחישות שלנו".

הבלם הצעיר שיר צדק המשיך באותו קו: "היה משחק לא פשוט. הם למדו אותנו ולחצו אותנו נכון. היינו קצת חלשים מבחינת הנעת כדור, אבל עדיין הייתה נחישות וזה חשוב. אני לא רוצה להיכנס להחלטה של השופט. נוצר מצב שהיינו בעשרה שחקנים, ניסינו לשמור את התוצאה ולא הצליח לנו כל כך".

מחר יקבלו שחקני קרית שמונה יום חופש ובחמישי יחדשו את האימונים ויפתחו את ההכנות לקראת מכבי חיפה. בנושא אחר, הקבוצה אמורה להחזיר לתומר סוויסה תשובה במהלך היממה הקרובה, לגבי השאלתו של השחקן להפועל תל אביב, זאת לאחר שהשחקן פנה לאיזי שרצקי וביקש ממנו לעשות את המעבר.

מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

רן בן שמעון: "הייתה לנו נפילת יכולת רצינית מאוד היום"

כל הטריקים שהפכו את רן בן שמעון למאמן ענק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully