וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הייתה לנו נפילת יכולת רצינית מאוד היום"

מאמן קרית שמונה התאכזב מה-1:1 מול מכבי ת"א: "לא רוצה לדבר על השיפוט, כדי שלא ירחיקו אותי". לוין: "לא שבע רצון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

היא הייתה קרובה, קרובה מאוד אפילו. אבל עירוני קרית שמונה לא הצליחה לנצח הערב (שני) לנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד וסיימה איתה ב-1:1 לאחר שער שוויון של ברק יצחקי בדקה ה-88. הקבוצה של רן בן שמעון הגדילה את הפער מהפועל תל אביב השנייה ל-10 נקודות, אך אפשר גם להסתכל על זה גם בצורה אחרת ולומר שהיא איבדה הזדמנות לפתוח פער של 12 נקודות. הצהובים, אגב, עלו למקום החמישי בליגה.

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון אמר בסיום: "מי שמדבר בישראל על השופט מורחק לחמישה משחקים ואני רוצה להישאר על הקווים. מהתוצאה אני לא כל כך מאוכזב, ביחס לאיך ששיחקנו התוצאה בסדר גמור. היתה לנו נפילת יכולת רצינית מאוד היום, אני לא רוצה להאשים את גביע הטוטו - קל מאוד ללכת למקומות האלה - אבל מותר גם לנו לשחק חלש. אני לא שבע רצון מהתוצאה, אבל צריך להיות הגון וישר ולהודות שהתוצאה די משקפת".

בן שמעון התייחס לעתיד ואמר: "הזהירות הכי גדולה שאנחנו צריכים לנקוט זה מעצמנו. הכל נמצא אצלנו, בידינו. אין לי ספק שנתכונן למכבי חיפה אחרת, אני מקווה שגם נגלה יכולת הרבה יותר טובה. אנחנו צריכים להמשיך להקפיד על הדרך, עשינו את זה קצת פחות השבוע אבל ממשיכים הלאה. המשימות השנה גדולות ורבות. בכל פעם שאנחנו מדברים על הדברים האלה זה מחליש אותנו ואנחנו צריכים להישאר עירניים".

שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס אמר לאחר המשחק: "מעדיף שלא להתייחס לשופט. היינו יכולים לנצח, זה קצת מאכזב אבל אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. הכל בסדר ואני מקווה שנמשיך לנצח. 25 דקות היינו עם עשרה שחקנים ולחצו אותנו, טבעי שנלך אחורה. אני אף פעם לא מרוצה מתיקו, אבל זה מה יש. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים, ומאמינים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק. כיף להוביל קבוצה כזאת, יש פה חבר'ה נהדרים ואני שמח שאני יכול לעזור להם".

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין: "אני ממש לא שבע רצון. אם היינו מנצחים אז התוצאה היתה משקפת. גם במחצית הראשונה היינו טובים ומסוכנים יותר, ספגנו שער ממתפרצת, ובעיקר במחצית השניה תקפנו, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות וכשייצרנו אותם לא היינו מספיק מדויקים מול השער. שיחקנו מול קבוצה טובה, איכותית ומאומנת. יש לנו שליש נחמה מזה שהשווינו ולא הפסדנו".

ניר לוין התייחס בעצמו למטרות שנותרו לצהובים עד סוף העונה: "המשימות שלנו הן להשתפר, לנסות לשחק יותר טוב ולהיצמד לצמרת הגבוהה. הכל צמוד וצפוף, אנחנו מתחרים על מקום בפלייאוף העליון ונשתדל לסיים את העונה הרגילה במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים ולהגיע מוכנים לשלבים הבאים של גביע המדינה".

היום אחרי הצהריים שוחח הבעלים מיטש גולדהאר עם אחיו של מני לוי, דודו, והביע את תמיכתו, זאת בהמשך לטקס שהיה לפני המשחק.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully