וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

למרות יכולת פושרת וחסרון מספרי, קרית שמונה הובילה כמעט לאורך כל המשחק משער של אזולאי (40). יצחקי השווה (89)

עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) בתיקו 1:1 במשחק שנעל את המחזור ה-23 בליגת העל. מוליכת הליגה מהצפון הגדילה את הפער שלה על פני השניה הפועל תל אביב ל-10 נקודות. מכבי תל אביב נהנתה משער שוויון דרמטי של ברק יצחקי בדקה ה-89 כדי להימנע מהפסד נוסף, ועזרה דווקא ליריבתה העירונית הפועל, שיכלה לראות פער גדול יותר מקרית שמונה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים שער. ברני ארדוב
עד לדקה ה-89 זה נראה כמו ערב משמעותי במיוחד בעונה שלהם. שחקני עירוני קרית שמונה/ברני ארדוב

קשה לקבוע איך להתייחס לעירוני קרית שמונה בתום המשחק הזה. מצד אחד, במשך 89 דקות היא נראתה כמו הקבוצה מהקלישאה הידועה, שיודעת לנצח גם משחקים בהם לא לא במיטבה כדי לזכות באליפות. צריך לזכור שגם מהדקה ה-65 היא הייתה בחסרון מספרי אחרי הרחקתו של דויד סולארי בעקבות החלטה מפוקפקת של אלי חכמון. מצד שני, קרית שמונה לא הצליחה לנצל ערב בינוני מינוס של המארחת מכבי תל אביב ולנצח במשחק. אחרי שהובילה עד לדקה ה-89 משער של שלומי אזולאי בדקה ה-40, היא ספגה שער שוויון מכיוונו של ברק יצחקי, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

זה היה משחק חלש משני הצדדים, אבל נראה שבקרית שמונה יכולים להיות מרוצים מהתוצאה הסופית. אחרי הכל, מדובר בתוצאת תיקו בחוץ מול אחת הקבוצות הגדולות של הליגה, והפער מהשניה הפועל תל אביב הוא בכל זאת דו ספרתי, למרות שיכל להיות גבוה יותר. בעוד שקרית שמונה רשמה עוד צעד משמעותי בדרך לתואר, למרות התיקו, מכבי תל אביב השיגה גם היא נקודה יקרה שעשתה את ההבדל בין המקום השביעי למקום החמישי.

מהלך המשחק

דקה 18 - דויד סולארי מצא את עצמו חופשי במצב בעיטה נוח ושיחרר כדור מ-18 מטרים שעבר ליד הקורה של ברק לוי ויצא החוצה.

דקה 20 - גל אלברמן השתלט על כדור תועה אבל בעט מרחוק גבוה מעל לשער.

דקה 29 - ברק יצחקי סובב כדור חופשי מצד שמאל, דני עמוס יצא כדי להדוף וקטע התקפה מסוכנת של מכבי תל אביב.

דקה 39 - הזדמנות מסוכנת לקרית שמונה. מאטוביץ' הרים מצד שמאל לעדי אלישע, שעמד בצד ימין של הרחבה ובעט מהאוויר, יואב זיו הציל מהקו.

דקה 40 - שער! מתפרצת לקרית שמונה. רוצ'ט שלח מסירת עומק לדויד סולארי, שרץ בצד שמאל במקביל לשלומי אזולאי, ומסר לו בין שני מגינים. אזולאי המשיך בבעיטה לשער. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 56 - הזדמנות מסוכנת למכבי תל אביב. רוברטו קולאוטי פרץ בין שני מגינים ובעט מ-16 מטרים לכיוון השער, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 65 - קרית שמונה נותרה בעשרה שחקנים. דחיפה מיותרת של דויד סולארי שהמשיכה בנפילה של קלמי סבן לא הייתה שווה צהוב שני, אבל הרשימה את השופט אלי חכמון, שהרחיק את הארגנטינאי.

דקה 70 - שרן ייני הרים כדור מצד ימין לתוך הרחבה, ברק יצחקי נגח מקרוב החוצה.

דקה 80 - מתפרצת לקרית שמונה. אדריאן רוצ'ט דהר קדימה אבל איבד מהירות על קו ה-16 ובעט בשלומיאליות החוצה.

דקה 82 - רוברטו קולאוטי קיבל כדור בצד הימני של הרחבה ובעט מזווית קשה, עמוס הדף מצוין.

דקה 85 - כדור חופשי למכבי תל אביב ממרחק של כ-22 מטרים. אלירן עטר סובב והכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 89 - שער! מואנס דאבור שלח מסירה קצרה מתוך הרחבה לישראלביץ' שהמשיך בבעיטה לכיוון השער. בסופו של דבר הכדור נהדף לכיוונו של ברק יצחקי, שהפציץ מקרוב פנימה. 1:1

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ (מוסא קונאטה, 81), יואב זיו, משה לוגסי (גיז'רמו ישראלביץ', 55), גל אלברמן, דור מיכה (אלירן עטר, 55), ברק יצחקי, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (ליאור לוי, 84), שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 78), דויד סולארי, שמעון אבוחצירא (איתן טיבי, 68).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

המצטיין - דני עמוס

שוער עירוני קרית שמונה רשם משחקים יותר טובים העונה וספג שער שוויון דקה לסיום המשחק. בכל זאת, לאור הנסיבות בסיום המשחק - הוא זה שעשה את ההבדל בין נקודה בבלומפילד להפסד חוץ מאכזב, במיוחד אחרי שדויד סולארי ששיחק נהדר במחצית הראשונה, הורחק בחלקה הראשון של המחצית השניה.

דני עמוס ממשיך להוכיח שיש לו את היכולת לשמור על שער של קבוצה שרצה לאליפות מפתיעה במיוחד, וזו מן הסתם המשימה הקשה ביותר ששוער יכול לקבל בליגת העל.


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully