וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "הגוף עדיין כואב, אבל האדרנלין עדיין זורם"

נובאק דג'וקוביץ' התעורר לבוקר נרגש: "עדיין לא מעכל את גודל ההישג". גם עולם הטניס מצדיע, רודיק: "רמות אחרות של פיזיות"

נובאק דג'וקוביץ' התעורר הבוקר (שני) ליום נפלא מבחינתו. השרירים תפוסים, הגוף כואב, אבל הלב מאושר. יממה אחרי שגבר על רפאל נדאל בגמר אליפות אוסטרליה במשחק בלתי נשכח שנמשך כמעט שש שעות - הסרבי פשוט מאושר.

דג'וקוביץ' סיפר שאחרי המשחק הוא האזין בחדר ההלבשה בקולי קולות ללהקת AC/DC ולשיר "Highway To Hell" ("הכביש המהיר לגיהינום", בתרגום מילולי וקלוקל), בעודו מדמיין את עצמו מנגן בגיטרה. אבל בזה הסתכמו החגיגות של האלוף, מאחר שהמשחק הסתיים ב-1:30 בבוקר, ואחרי הראיונות הארוכים הוא הגיע למלון רק ב-4:00 בבוקר, וקם שוב בבוקר כדי להצטלם עם הגביע במלבורן.

נובאק דג'וקוביץ' עם גביע אליפות אוסטרליה הפתוחה. רויטרס
אח, איזה בוקר. דג'וקוביץ' מאושר במלבורן/רויטרס

"לא נותרו בי שום אנרגיות לחגוג", הודה דג'וקוביץ', "הייתי חייב לנוח". נולה, כזכור, שיחק שש שעות מול נדאל, ויומיים לפני כן חמש שעות מול אנדי מארי בחצי הגמר. "כל הגוף כאב לי", הוא הודה, "אבל אני עדיין מרגיש את האדרנלין, ואני עדיין נרגש אחרי שבועיים מדהימים שעברו עליי כאן. אני מאושר, ולדעתי עדיין לא מבין מה בדיוק קרה פה".

חגיגה בטוויטר

המשחק, שזכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד באוסטרליה למרות השעה המאוחרת, הסעיר את כל עולם הטניס. "איזו מלחמה מטורפת זו הייתה", כתב אנדי רודיק בטוויטר, "בחמש השנים האחרונות הטניס לקח את עצמו לרמות אחרות של פיזיות. שש שעות של כוח ומהירות!".

פליסיאנו לופס כתב בטוויטר לנדאל ש"חברי היקר, יש לי הרבה דברים להגיד לך, אבל אסכם את זה בשם כולנו: תודה רבה!". חואן מונאקו כתב ש"זו הייתה דוגמה מאלפת למלחמה, נשמה ומנטליות מנצחת בטניס. תודה רבה לשני הגלדיאטורים על ערב טניס בלתי נשכח". רובין האס התלוצץ וכתב ש"כל הכבוד על המאמץ הגדול של השופט. אחרי שש שעות הוא לא יכול לעמוד". טומי האס, מנגד, ציין ש"שני הלוחמים האלה הציגו רמה אחרת לגמרי של כוח, רצון, תשוקה ועוצמה. מדהים". בראד גילברט סיכם: "עדיין אין לי מושג איך שני הלוחמים האלה הצליחו לעמוד בקרב הזה. כל הכבוד להם, ובמיוחד לרפא, ששמר על אצילות בסיום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', בסיום גמר אליפות אוסטרליה. רויטרס
חואן מונאקו כתב ש"זו הייתה דוגמה מאלפת למלחמה, נשמה ומנטליות מנצחת בטניס. תודה רבה לשני הגלדיאטורים על ערב טניס בלתי נשכח". הלוחמים/רויטרס

נולה מרים את הרף

גם הבוקר ממשיך דג'וקוביץ' להרים את הרף, ולטעון שהוא חולם לזכות בכל ארבעת תארי הגרנד סלאם בשנה אחת. אחרי שזכה בשלושה ברציפות (ווימבלדון, ארה"ב ואוסטרליה), הסרבי מחכה לרולאן גארוס. "ברור שזה אפשרי, כי עובדה שמישהו כבר עשה את זה", אמר דג'וקוביץ', שהוא מתייחס לרוד לייבר, שניצח את כל ארבעת הטורנירים הגדולים ב-1969, "נכון שהזמנים השתנו, וכיום הטניס הרבה יותר פיזי ותחרותי, וזה הופך את זה לאתגר גדול יותר, אבל זה עדיין אפשרי".

ומה לגבי השלמת הישג מדהים, של להוסיף לכל הקלחת הזאת גם מדליית זהב באולימפיאדת לונדון? "העובדות הן שאני בפסגת הקריירה שלי", אמר דג'וקוביץ', "אני מרגיש בשיאי מבחינה פיזית ומנטלית, אני מרגיש חזק ומלא מוטיבציה, ואני רוצה עוד פרסים".

אגב, תגובה מעניינת לאירועים אמר הבוקר שלמה צורף בגלי צה"ל, שהתייחס לעובדה שויקטוריה אזרנקה זכתה באותו סכום של דג'וקוביץ' (2.3 מיליון דולר), על אף שהניצחון שלה על מריה שראפובה ארך 82 דקות בלבד - שתי דקות פחות מהמערכה הראשונה (!) במשחק אתמול. "זו הדרת גברים", אמר צורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully