וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשון לציון ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

הכתומים הציגו כדורגל מצוין ונהנו משערים מוקדמים של מוסא (7) ואובסניקוב (10). הירושלמים שוב רק 3 נקודות מהקו האדום

רצף הניצחונות של בית"ר ירושלים נקטע לו הערב (שבת) ונעצר על שלושה במספר, כאשר הקבוצה של יובל נעים הפסידה להפועל ראשון לציון 2:0 בעיר היין. אחרי תקופה טובה החבורה בצהוב-שחור חזרה להציג יכולת שמאפיינת קבוצת תחתית, ולפתע מבט חטוף בטבלה מלמד על כך שהירושלמים רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. מנגד, הקבוצה של ניסן יחזקאל יכולה לחגוג אחרי תקופה ארוכה מאוד והמאמן שהרגיש את חרב הפיטורים מרחפת מעל צווארו בשבועות האחרונים יכול סוף סוף לנשום לרווחה.

יובל נעים: "צריך למחוק את המשחק הזה במהירות"

ניסן יחזקאל באולטימטום: "אתפטר אם לא יגיע חיזוק"

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. קובי מויאל/קובי אליהו

יובל נעים ביצע שינוי אחד בלבד מההרכב שהפתיע את מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר כשהרכיב את אבי ריקן במקום דן אייבינדר החולה, אך הפתיחה היתה כל כולה של המארחת. זה התחיל כבר בדקה השביעית, כששיתוף פעולה נפלא בין גאורגי אובסניקוב, אסי בלדוט וקובי מוסא הסתיים בבעיטה אדירה של מוסא אל החיבורים. השלושה המשיכו להתעלל בהגנה של בית"ר, לא חלפו שלוש דקות וכבר הראה לוח התוצאות על 0:2 - הפעם כאשר ברק משה, ששוב תופקד בעמדת המגן, סיפק טעות איומה שאפשרה לאובסניקוב להכפיל את התוצאה עוד לפני הדקה העשירית.

ראשון לציון נראתה טוב מאוד בדקות הפתיחה, אך גם בהמשך שיחקה היטב והיתה מסוכנת יותר גם לקראת תום המשחק, ורק מסגרת השער והצלות גדולות של אריאל הרוש מנעו ממנה ניצחון בהפרש גדול יותר. החלק הקדמי איים בעיקר בהתקפות מתפרצות, במרכז המגרש סיפק הרכש החדש אימורו לוקמן משחק טוב ושקט, ומאחור הקבוצה עם ההגנה הגרועה בליגה דווקא עשתה את העבודה כמו שצריך. אחת הסיבות לכך היא שהקבוצה של יובל נעים הציגה את אחד ממשחקי ההתקפה הגרועים ביותר שלה העונה, כשגם ליאונרדו פאסוס הלוהט לא הצליח לחפות על החולשה הגדולה של סטיבן כהן ועמית בן שושן. הירושלמים שוב מסתבכים, ובשבוע הבא הם מארחים את בני סכנין למשחק גורלי מתמיד.

מחצית ראשונה

דקה 7 - גול! שיתוף פעולה מצוין בנגיעה אחת בין גאורגי אובסניקוב, אסי בלדוט וקובי מוסא הסתיים בכדור עומק שמצא את מוסא הוותיק, וזה שלח פצצה אדירה מזווית אלכסונית ולא הותיר לאריאל הרוש המסכן שום סיכוי. 0:1 גדול לראשון לציון.

דקה 9 - בית"ר חיפשה את השוויון ומצאה את איש המטרה שלה, ליאונרדו פאסוס, שמתוך הרחבה בעט אך סחט הדיפה טובה מאוהד כהן.

דקה 10 - גול! איזו פתיחה של ראשון לציון! טעות איומה של ברק משה: המגן ניסה להחזיר את הכדור לאריאל הרוש, גאורגי אובסניקוב שעט על המציאה, עבר בקלילות את השוער הירושלמי וגלגל מקרוב אל הרשת. 0:2 מדהים לכתומים.

דקה 25 - הגשם הכבד נפסק. במקום לייצר מצבים בית"ר ייצרה בעיקר עבירות, ועמית בן שושן, קובי מויאל וליאונרדו פאסוס קיבלו כרטיסים צהובים מוקדמים.

דקה 30 - מבצע אישי יפה של ריף מסיקה הסתיים בבעיטה חלשה, הרוש שמט ובהמשך ההתקפה הכניס מסיקה כדור עומק לבלדוט, ששוב בחן את השוער הירושלמי והפעם זה הדף היטב.

דקה 37 - חילוף התקפי מוקדם של יובל נעים: אבי ריקן פינה את מקומו, לירון דיאמנט נכנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מחצית שניה

דקה 51 - ריף מסיקה הימר על בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אך הרוש קלט בלי בעיות את הכדור החלש.

דקה 54 - סוף סוף הזדמנות לבית"ר: פאסוס הכניס כדור למרכז הרחבה, דיאמנט הסתובב יפה ובעט מזווית קשה אך מצא את הרשת החיצונית בלבד.

דקה 61 - מבצע אישי גדול של ריף מסיקה, שדהר ממרכז המגרש והניף את הרגל מ-20 מטרים, אך הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 62 - ההזדמנות הכי טובה של בית"ר במשחק: הגבהה של אנדרי פיליאבסקי מאגף ימין עברה את כל ההגנה הכתומה והגיעה לסטיבן כהן, שנגח מקרוב וסחט הצלה גדולה מאוהד כהן.

דקה 69 - ליאור ברטקובסקי פרץ היטב והגביהה מאגף שמאל, אסי בלדוט הימר על מספרת מרהיבה ששעטה מעל המסגרת.

דקה 82 - התקפה יפהפה של ראשון לציון: ברטקובסקי המחליף המשיך להתעלל בהגנה האורחת, הפעם עם כדור רוחב שמצא את אסי בלדוט חופשי ברחבה, וזה המשיך בנגיעה אחת עם פצצה שננעצה במשקוף.

דקה 86 - עוד הזדמנות אדירה למארחת: בלדוט הגביהה קרן מימין, הכדור הורחק לא טוב ולוקמן הפציץ מ-6 מטרים וסחט הצלה גדולה מהרוש.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, קובי מוסא (דייויד גומז, 76), אסי בלדוט, ריף מסיקה (ליאור ברטקובסקי, 68), גאורגי אובסניקוב (דודו אברהם, 83).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ברק משה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, אבי ריקן (לירון דיאמנט, 37), שי חדד (אופיר עמרם, 78), קובי מויאל, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן (עדן נחמני, 57), ליאונרדו פאסוס.

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully