וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "שחקנים הסתנוורו מהשבועות האחרונים"

28.1.2012 / 21:38

מאמן בית"ר ירושלים זעם על תצוגת הנפל מול ראשל"צ במחצית וצעק על בן שושן: "ככה לא צריך להיראות קפטן, אני מצפה ליותר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים שוב מסתבכת בתחתית. לאחר שניצחה שלושה משחקים ברציפות וכבר חלמה על מרכז הטבלה, הפסידה הערב (שבת) הקבוצה מעיר הבירה 2:0 להפועל ראשון לציון בעיר היין, וכעת היא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד בסיום, בעיקר מחוסר ההתלהבות ומהשאננות של השחקנים. "לא הגענו למשחק וזה אפיין את כל השחקנים שלנו. ראשון לציון ניצחה בצדק", הודה מאמן הקבוצה יובל נעים, ורמז לכך שחלק מקבוצתו חגגה מוקדם מדי את הבריחה מהתחתית. "צריך למחוק את המשחק הזה כמה שיותר מהר. כנראה שיש אנשים שהסתנוורו בשלושת המחזורים האחרונים. כמה שהתרעתי במהלך השבוע, השחקנים לא הבינו".

"ראשון לציון פתחו בסערה, כבשו שני שערים מהירים וכשאתה מקבל שני שערים כאלה כל המערכת רוצה ללכת קדימה ולחפש את השוויון", המשיך נעים כשנשאל על ההגנה החלשה של בית"ר הערב. "למרות זאת, אני לא מסתכל על הגנה, התקפה או קישור - כולנו ביחד לא הופענו היום ואני מקווה מאוד שכבר בשבוע הבא נראה בית"ר ירושלים אחרת, כמו שראינו בחודש האחרון. צריך להרים את הראש ולהסתכל על סכנין בשבוע הבא".

במחצית המשחק זעם נעים על שחקניו בעקבות התצוגה החלשה וצעק עליהם: "לא באתם למשחק. אחרי שלושה ניצחונות אתם חושבים שאתם קבוצת צמרת. אתם לא מבינים עד כמה המצב שלנו קשה". לאחר מכן החל להעיר לשחקנים באופן אישי. לקפטן עמית בן שושן אמר: "אתה הקפטן של הקבוצה ומקפטן אני מצפה ליותר. ככה לא צריך להיראות קפטן. אתה צריך לקחת על עצמך את הקבוצה".

לאנדריי פיליאבסקי אמר: "מה קרה לך? אתה לא במשחק, אתה לא מרוכז ואתה עושה טעויות". מעבר לשניים העיר גם נעים לשחקנים נוספים, ושחקן בקבוצה אמר על כך: "יובל היה בטירוף. הוא כל השבוע התריע משאננות לקראת המשחק הזה ובסוף אחרי שבע דקות קיבלנו בראש בדיוק מהדברים האלה. נכנסו עוד הפעם לברוך ואנחנו בפני משחקים קשים. נהיה חייבים להביא נקודות מול סכנין בבית אחרת נחזור מאוד מהר למצב שהיינו בו לפני חודש" .

בתוך כך נודע כי אופציית העברתו האפשרית של ערן לוי עדיין לא ירדה מהפרק. בבית"ר ממתינים עתה להחלטת הבקרה התקציבית, שתקבע כמה מתוך 300 אלף הדולרים שהעביר ארקדי גאידמק למועדון יוכלו להיות מופנים אל עבר רכישת שחקנים. בבית"ר לא מתלהבים במיוחד מהשחקן עצמו, אך מודעים לכך שחלון ההעברות הקרוב עומד להיסגר, וכי הבאת שחקנים להתרשמות אינה אפשרית. לוי שמחזיק במספר הצעות, הביע את רצונו להגיע אל הבירה, ואף הציע למועדון לדחות חלק מתשלום שכרו לעונה הבאה, מה שיפתור את הבעיות מול הבקרה. בכל מקרה עתידו של השחקן עתיד להיקבע ב-48 השעות הקרובות.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully