וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ: רביב ספיר מתכוון לפטר את ניסן יחזקאל

28.1.2012 / 21:24

הבעלים זעם על המאמן בשל האולטימטום שהציב ("אם לא נתחזק, אשקול דרכי"). לחמן, קוליק וזפרן מועמדים להחליפו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ראשון לציון אמנם שבה לנצח הערב (שבת) אחרי זמן רב, כשגברה על בית"ר ירושלים 0:2, אך הרוחות סוערות מתמיד בעיר היין. מיד לאחר המשחק הציב מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל אולטימטום, ודרש חיזוק או שמא יעזוב. הבעלים רביב ספיר זעם על הדרישה, ונראה שימיו של יחזקאל במועדון הכתום ספורים מתמיד, כאשר כבר מחר (ראשון) הוא עשוי לקבל הודעת פיטורים. ברשימת המועמדים להחליף את המאמן נמצאים כרגע אייל לחמן, ערן קוליק ומומי זפרן.

"יש לי חדשות: בלי שום קשר לתוצאה שקלתי את המשך דרכי", אמר יחזקאל, "אני אדבר עם ההנהלה היום ונראה מה יהיה. אם הקבוצה לא תתחזק בימים שנותרו בחלון ההעברות, אני אשקול את המשך דרכי כי הקבוצה לא תשרוד ואני לא מוכן להיות במשחק הזה. אני אתפטר אם לא יבואו שחקנים. אין לי סגל, אף פעם לא התלוננתי וזה לא מה שכפו עלי. אני משאיר את המחמאות בצד, הניצחון הזה משמח אותי בגלל השחקנים. אני עם הסגל הזה לא יכול להמשיך. אני לא יכול להביא שחקנים מהדרג הרביעי והחמישי. מגיעים לפה שחקנים מהדרג הרביעי ואני מעדיף לתת לשחקנים מהנוער לשחק. אני לא מתרגש מהדיבורים סביבי".

בהנהלת הקבוצה לא אהבו לשמוע את דבריו של המאמן, ולמרות הניצחון, לא מן הנמנע שיחזקאל יקבל בקרוב הודעת פיטורים. הבעלים של הקבוצה רביב ספיר הגיב לדברים: "התקציב שלנו לא פחות טוב משאר הקבוצות שדומות לנו. אם הוצב אולטימטום, יש לכל אולטימטום מחיר. לא שמעתי מה הוא אמר ואני די מופתע כי ניסן קיבל כל מה שהוא ביקש בחלון ההעברות. הבאנו שני שחקנים ששיחקו טוב היום, הבאנו זר טוב ואנחנו מחפשים עוד שחקן. לי לא מעמידים אולטימטומים".

קובי מוסא: "ההרגשה נפלאה. נתנו משחק גדול ואני מקווה שנמשיך ככה. אני לא מתערב בדברים שקורים בין המאמן לבעלים".

אסי בלדוט: זה שבוע טוב עבורנו. שיחקנו טוב, אבל אנחנו עדיין עם הרגליים על הקרקע. קובי כבש שער גדול ואני שמח בשבילו. ההנהלה תתעסק בדברים שקורים מול ניסן יחזקאל וזה לא התפקיד שלנו".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully