וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אבנר קופל מונה ליו"ר הזמני של איגוד הכדורסל

25.1.2012 / 16:10

לאחר החשיפה הבלעדית בוואלה! ספורט על המהלך הצפוי, מונה היום רשמית אבנר קופל לתפקיד זמנית עד לבחירות הכלליות

אחרי שבשעות הצהריים הודיע יושב ראש איגוד הכדורסל שי שני על פרישתו מהתפקיד, הצביעו חברי איגוד הכדורסל על מינויו של אבנר קופל לתפקיד. הכוונה לבצע את המהלך נחשפה בלעדית בוואלה! ספורט כבר בתחילת החודש.

כזכור, חברי סיעת הפועל בחרו להדיח את הנציג שלהם באיגוד, שי שני, ועברו לתמוך בקופל. לאחר ששני שליש מחברי סיעת אליצור החליטה לתמוך ביושב ראש מנהלת הליגה כמו גם מספר חברי סיעת בית"ר, קיבל אתמול קופל את התמיכה האחרונה שהיה צריך לאחר שנציגי סיעת הפועל ונציגי סיעת מכבי חתמו על ההסכם הסופי.

קופל יכהן כיושב ראש איגוד הכדורסל עד הבחירות הכלליות, שייערכו לכל המאוחר ב-10 ליוני השנה. בין האנשים שהצביעו בעד קופל מסיעת מכבי הוא עו"ד שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, שיחסיו עם קופל ידעו עליות ומורדות בעבר.

עוד לפני תחילת הישיבה, המעורבים בה סירבו להתראיין, וביניהם קופל ומזרחי. לפני הישיבה ביקש חבר הנהלת האיגוד שאול אייזנברג שהישיבה תהיה פתוחה לתקשורת מכיוון שלטענתו אין מה להסתיר בהליך, אך ההצעה נדחתה על ידי חברי סיעות מכבי והפועל שחתמו על ההסכם.

לאחר הישיבה כולם כבר דיברו. שמעון מזרחי הגיב לדיבורים לפיהם הוא האיש החזק וקופל הוא הפועל ואמר: "אין פה אנשים חזקים. אנחנו רוצים לעשות כדורסל נטו, אני תמיד אתרום מניסיוני ואת הידע שלי לכדורסל כמו שעשיתי 42 שנה אעשה את זה בהמשך". על הדברים שאמר שי שני הפגוע אמר מזרחי: "אני חושב שהוא פגוע בצדק, וראית שהגוש שלנו לא הצביע בעד ההדחה והצהרנו את זה כל הזמן, הדרך הזאת לא מקובלת עלינו, הדחה של יו"ר מכהן. זה יכול היה להמתין עד חודש אפריל במועד הקבוע מראש של הבחירות".

אבנר קופל הגיב לדברים ואמר: "אני אחרי שמעון תמיד, שמעון הוא האיש החזק, ואני הפועל והעוזר למען קידום הכדורסל. אני לא רוצה להכנס לדבריו של שי שני לגבי פוטש או לא פוטש, אני התבקשתי לפני מספר חודשים לעמוד בראש איגוד הכדורסל והתנאי היחיד שלי היה ששי יודיע שהוא עוזב בהסכמתו, הבטיחו לי שאלה התנאים שיתקיימו ולכן אני הסכמתי. כתוצאה מזה הם השתמשו בדרך, נשארתי על העגלה לצערי. אני לא כל כך אוהב את המעמד הזה אבל זאת המציאות וצריך לרוץ קדימה, הכל למען הכדורסל".

שי שני במסיבת העיתונאים: "חשבו שאהיה בובה"

קופל: "אני הולך לשתות עכשיו וודקה טוניק בגדול"

לשאלה האם הוא ימשיך לכהן גם כיו"ר מנהלת ליגת העל במקביל לתפקידו באיגוד הכדורסל אמר אבנר קופל: "נבדוק את זה באופן יסודי, נראה איך יכולים לפעול, אני אתייעץ עם היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, אני אמרתי לא פעם שבמידה ויהיה ניגוד אינטרסים וזה לא יעלה בקנה אחת, אוותר על הכובע של מנהלת הליגה ויושבי ראש הקבוצות יצטרכו לבחור יו"ר חדש, כרגע זה בבדיקה, נבחן את זה, ולפי זה נחליט".

לשאלה מה הוא הולך לעשות עכשיו עם מינויו אמר היו"ר החדש : "אני הולך לשתות עכשיו וודקה טוניק בגדול, במהלך סוף השבוע נחשוב מה לעשות, זה עולם ומלואו של הכדורסל, אני צריך לטפל בילדים בגיל צעיר, נשים, נבחרות ישראל וכו', זה תפקיד תובעני וקשה, להזכירכם התפקיד בהתנדבות וצריך לחיות מפרנסה נוספת, טוב שיש חברים טובים, תנו לנו את הזמן לאט לאט ,עד ה-10 ליוני, מועד האסיפה הכללית, אנחנו נשתדל לשנות עד כמה שאפשר. אני כרגע יו"ר זמני ואני יו"ר מנהלת הליגה גם באופן זמני, ככה נבחרתי אז".

על המשך דרכו של המאמן הלאומי אריק שיבק שסיכם עם היו"ר הקודם על קדנציה נוספת: "לגבי מאמנים ושמות אני לא יכול לתת תשובות, רק נכנסתי לתפקיד בדקות האחרונות וקשה לתת תשובות, סיכומים מכבדים בדרך כלל, נבחן את זה, יש לנו ועדה מקצועית, אחרי הוודקה טוניק אנחנו נראה".

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully