וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל מתקרב לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל

15.12.2011 / 19:16

נציגי סיעת הפועל בחרו ביו"ר מנהלת הליגה כנציגם לקראת הבחירות במקומו של שי שני, ופועלים להקדמתם לחודש פברואר

אבנר קופל צפוי להיות יו"ר איגוד הכדורסל הבא. בישיבה שנערכה הערב (חמישי) בין חברי מרכז הפועל הוחלט לבחור ביו"ר מנהלת ליגת העל כנציג הפועל לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל במקומו של שי שני, שגם הוא שייך לסיעה. שני אמור לסיים את תפקידו בחודש מאי 2012, לאחר ששימש כיו"ר איגוד הכדורסל ב-4 השנים האחרונות.

בסיעת הפועל העדיפו את קופל על פני מועמדים אחרים ששמותיהם עלו בתקופה האחרונה וביניהם חיים רמון. יש לציין שסיעת מכבי עדיין לא בחרה את נציגה לקראת הבחירות ליו"ר איגוד הכדורסל אך בכירים בסיעה העריכו כי אין זה משנה, וכעת כשקופל נבחר לנציג סיעת הפועל, הבחירה בו תהיה כמעט פה אחד.

לאחר הישיבה יצאה ההודעה הבאה מטעם נציגי סיעת הפועל: "אבנר קופל הוא מועמד הפועל לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. 15 חברי סיעת הפועל באיגוד בחרו בקופל פה אחד להוביל שינוי בענף הכדורסל כיו"ר האיגוד. הנציגים הבהירו שהענף זקוק לשינוי כיוון מקצועי, ארגוני ושיווקי, וטוב שהשינוי ייעשה לאלתר, ובחרו את קופל לאיש המתאים לתפקיד, למרות שאינו שייך לסיעת הפועל. בסיעה החליטו לפעול לקיום בחירות באיגוד הכדורסל עד פברואר 2012, והם ביקשו להודות לשי שני על תפקודו כיו"ר איגוד הכדורסל וקידום הענף".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully