וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אומ"ץ תעתור לבית המשפט נגד מינוי קופל

יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי פנה לשי שני: "אנו רואים את כוונת הנהלת האיגוד בחומרה רבה. יום שחור לכדורסל בישראל"

הכוונה למנות באופן רשמי את אבנר קופל כיושב ראש איגוד הכדורסל, כפי שנחשף בלעדית בוואלה! ספורט, לא משאירה את תנועת אומ"ץ אדישה. יושב ראש הנהלת התנועה אריה אבנרי פנה היום (רביעי) ליושב ראש איגוד הכדורסל שי שני והודיע לו כי הוא מתכוון להגיש עתירה לבית המשפט המחוזי נגד המינוי והחלפתו.

כידוע, אתמול התברר כי המינוי של קופל יהפוך היום לרשמי בישיבה שתתקיים באיגוד הכדורסל, שבה צפוי שני להודיע על פרישה מוקדמת מתפקידו. הדברים הגיעו לאחר שנציגי סיעת הפועל ונציגי סיעת מכבי חתמו על ההסכם הסופי, כשמשמעות הדבר היא שקופל יכהן כיושב ראש עד הבחירות הכלליות, שייערכו במועד מאוחר יותר השנה.

"עמותת אומ"ץ רואה את כוונת הנהלת האיגוד בחומרה רבה ורואה בכך יום שחור לכדורסל בישראל", הודיעו בתנועה. "מר קופל נעצר בדצמבר 2010 והושם במעצר בית על עבירות מס. לאחר חקירה של קרוב לשנה, ובניגוד לדבריו של מר קופל החקירה הועברה לפרקליטות מיסוי וכלכלה להחלטה באם להעמידו לדין. אדם שעננה כבדה שורה על טוהר מידותיו, ראוי היה שישעה עצמו מתפקידו כיושב ראש מנהלת הליגה, ודאי שאינו יכול להגיש עצמו לתפקיד ציבורי נוסף".

טיעון נוסף שמעלה אומ"ץ קשור לטענה לניגוד אינטרסים מעצם תפקידו של קופל יושב ראש מנהלת הליגה: "מנהלת הליגה הינה חברה בע"מ המשלמת תמלוגים לאיגוד הכדורסל, מכאן לית מאן דפליג כי קיים ניגוד אינטרסים בין תפקידו של קופל כיו"ר מנהלת הליגה לבין התפקיד אליו הוא מיועד. גם כאן היה ראוי שמר קופל יתפטר מתפקידו במנהלת הליגה, או לפחות יצהיר על כוונתו להתפטר מתפקיד זה מיד עם בחירתו ליו"ר איגוד הכדורסל, מר קופל לא עשה לא זאת ואף לא זאת".

בסיום המכתב התבקש שני לנצל "את הפררוגטיבה שנתנה לך כיו"ר איגוד הכדורסל ותיענה לבקשתנו להוריד את בחירתו של אבנר קופל לתפקיד ממלא מקום זמני ליו"ר איגוד הכדורסל כדי שנוכל למצות את ההליך המשפטי עד תומו".

לידיעה הבלעדית על הכוונה להדיח את שני

שי שני בראיון ראשון: ”אני פגוע, לא הגיע לי לקבל תרגיל כזה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully