וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "זה שיעור חשוב עבורנו"

הפורוורד הישראלי ניסה להסביר את התבוסה הכואבת לשיקגו: "פשוט לא הגענו הערב". סקוט: "המשחק הגרוע שלנו העונה"

קליבלנד ועומרי כספי נחלו הלילה (שבת) את הפסדם הכואב ביותר והכבד ביותר, כשהובסו בבית 114:75 בידי שיקגו, נטולת דרק רוז. כספי, שדווקא נדמה היה שמתחיל למצוא את מקומו בקבוצה, קלע 9 נקודות בלבד ולא היה יכול לסייע לחבריו בתוצגת נפל שכזו. "הם עשו את כל הדברים שאנחנו היינו צריכים לעשות", אמר הפורוורד הישראלי בסיום. "הם היו מאוד אקטיביים, עזרו אחד לשני ושיחקו בקשיחות".

כספי המשיך ואמר: "פשוט לא הגענו למשחק הלילה, גם מבחינה הגנתית וגם התקפית ואנחנו צריכים ללמוד מזה. היינו צעד אחד מאחוריהם בכל דבר ופשוט החמצנו זריקות. אני לא חושב שהחטאנו בצורה כל כך גרועה כל העונה, וזה שיעור חשוב עבורנו". כספי נשאל האם יש לו חששות לקראת המשחק מחר מול אטלנטה ואמר: "אין שום חששות. אני מכיר את החבר'ה שבחדר ההלבשה, ואין לי שום ספק שנגיע כדי לשחק מחזק עם אנרגיה, ושדברים טובים יקרו לנו".

מאמן קליבלנד, ביירון סקוט אמר על המשחק: "מעבר לאיבודים, זה ללא ספק היה משחקנו הגרוע ביותר העונה. לא הגנו כמו שצריך ליכות הפיזית של שיקגו, ואסור לתת לקבוצה שמשחקת ככה חופש. יש לנו עוד דרך ארוכה, ועוד הרבה עבודה לעשות". טום תיבודו, מאמן הבולס אמר על היריבה המפורקת: "הם קבוצה טובה והם החטיאו זריקות שהם בדרך כלל קולעים. הקבוצה שלהם השתפרה מאוד, יש להם עומק, קיירי אירווינג נהדר ויש להם הרבה נשקים. הם הולכים להיות קבוצה שצריך לקחת בחשבון".

מה עוד קרה הלילה בליגה הטובה בעולם?

אסף רביץ מחמיא ללברון וחושב שהוא יכול להיות רגוע

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully