וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קלע תשע נקודות, קליבלנד הושפלה מול שיקגו

הפורוורד הישראלי שיחק 20 דקות, אבל הקאבס הובסו בבית 114:75, כשדרק רוז אפילו לא שיחק. דנג סיים עם 21 נקודות

קליבלנד ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את התבוסה הקשה ביותר שלה העונה. הקאבס אירחו את שיקגו, וגם ללא דרק רוז הבולס חגגו ניצחון מספר 14 העונה 75:114. עבור קליבלנד זהו הפסד שני ברציפות, שלישי בבית ושמיני בסך הכל, כשלאורך כל המשחק היא נאלצה לרדוף אחרי היריבה ולא הצליחה בכך.

עומרי כספי, שבשלושת המשחקים האחרונים קלע כמות דו ספרתית, ירד הפעם לתשע נקודות. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, קלע 3 מ-8 משתיים, 1 מ-1 מהשלוש וכלל לא הלך לעונשין. בנוסף הוא הוריד שלושה ריבאונדים וחסם פעם אחת, כל זה ב-20 דקות של משחק.

רוז עצמו החמיץ את המשחק בשל פציעה שמנעה ממנו זה המשחק השלישי ברציפות להשתתף, ובלעדיו שיקגו הצליחה ליצור לעצמה יתרון זעום יחסית ברבע הראשון (26:34) עם שלשה של סי ג'יי ווטסון בסיומו. ברבע השני הבולס לחצו על הגז כשקרלוס בוזר נכנס לעניינים, אנדרסון ורז'או וכספי (עם דאנק אחרי אסיסט של אנתוני פארקר) ניסו להשאיר את המשחק בחיים, אבל הבולס ירדו להפסקה ביתרון 44:63.

לואל דנג התעלל בהגנה המארחת בפתיחת הרבע השלישי, קליבלנד מנגד לא קלעה שש דקות ברציפות, והאורחים ביססו עוד יותר את היתרון לפני שהחמישייה של שיקגו ירדה לנוח שמונה דקות לסיום, אבל גם עם המחליפים היתרון רק צמח. דנג סיים משחק קליל עם 21 נקודות, ובוזר הוסיף 19 לצד 14 ריבאונדים. אצל קליבלנד, ורז'או תרם 14 והרוקי קיירי אירווינג סיפק 13.

קליבלנד מתחילה כעת סדרת משחקים קשה מאוד, כשהיא תפגוש בתשעת המשחקים הקרובים שמונה קבוצות שהגיעו בעונה שעברה לפלייאוף. בשיקגו סופרים ניצחון שלישי ברציפות, שמשאיר אותם עם המאזן הטוב ביותר בליגה.

צפו בדאנק של עומרי כספי

הקליפרס והלייקרס הפסידו הלילה

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully