וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "הוכחנו אופי ועמדנו בלחץ"

20.1.2012 / 8:00

פורוורד מכבי ת"א יצא מעודד אחרי ז'לגיריס וגם מכך שעבר את קו 1,000 הנקודות ביורוליג: "נקודת ציון יפה ואף מרגשת"

מכבי תל אביב פתחה אתמול (חמישי) את שלב הטופ 16 ביורוליג ברגל ימין עם הניצחון חוץ בקובנה על ז'לגיריס, 76:84. במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון, אך עם זאת, הצוות המקצועי הזכיר לשחקנים כבר בתום המשחק כי זהו רק המשחק הראשון ומצפה עוד הרבה עבודה לפני השגת המטרה. הצהובים נכנסים לעוד שבוע עמוס כאשר בשבת יתארחו אצל פרטיזן בלגרד באדריאטית, בשני ייפגשו את נתניה בליגה ובחמישי תגיע ברצלונה לתל אביב למשחק על ראשות הבית.

ליאור אליהו, שנהנה ממשחק מצוין עם 14 נקודות, נשמע מרוצה מהניצחון שהשיגה קבוצתו: "זהו אחד הניצחונות החשובים שלנו השנה. המטרה הברורה שלנו היתה להתחיל את הטופ 16 כמו שצריך. ידענו שיהיה כאן קשה מול 15 אלף איש ולכן עלינו בטירוף מההתחלה. היה ברור שמתישהו הם יתעוררו ויחזרו לעניינים כי ז'לגיריס קבוצת התקפה נהדרת והקהל נתן להם גב. זה באמת קרה ברבע השלישי, אבל הוכחנו אופי, עמדנו בלחץ וידענו לעצור את המתקפה שלהם".

הפורוורד התייחס לעובדה כי במשחק מול הליטאים עבר את קו 1,000 הנקודות ביורוליג: "זו נקודת ציון יפה ואפילו מרגשת. כבוד גדול עבורי להגיע לרף הזה במפעל הבכיר באירופה, אבל הכיף האמיתי הוא להיות מוקף בשחקנים איכותיים ומפרגנים ובצוות מקצועי נהדר ויחד להגיע הכי רחוק שאפשר".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי לא פחות משלוש קבוצות גדולות באירופה מעוניינות בשירותיו של ריצ'רד הנדריקס. מדובר בצסק"א מוסקבה, ברצלונה וריאל מדריד אשר רודפות אחר פורוורד הצהובים לקראת העונה הבאה. האלופה הישראלית מנהלת בתקופה האחרונה משא ומתן אינטנסיבי עם השחקן במטרה להשאירו במועדון, בעיקר לאור היכולת הנהדרת שלו העונה. הנדריקס מוערך מאוד על ידי דיוויד בלאט, מול ז'לגיריס הוכיח בדיוק עד כמה הוא משמעותי לקבוצה. במקביל, בצוות המקצועי מרוצים מאוד מקית' לנגפורד ומתכוונים להיכנס גם עמו למשא ומתן במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח.

ריצ'רד הנדריקס מובקש ברחבי היבשת

ארז מיכאלי מסכם את ניצחון מכבי תל אביב

צפו ב-76:84 של הצהובים על ז'לגיריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully