וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה וברצלונה רוצות את ריצ'רד הנדריקס

19.1.2012 / 21:50

הפורוורד מושך תשומת לב מענקיות אירופה, במכבי ת"א מנהלים עימו מו"מ אינטנסיבי. בלאט: "ניצחון חשוב מאוד, באנו מוכנים"

לא פחות משלוש קבוצות גדולות באירופה מעוניינות בשירותיו של ריצ'רד הנדריקס, כך נודע הערב (חמישי), כשצסק"א מוסקבה, ברצלונה וריאל מדריד רודפות אחר הפורוורד של מכבי לקראת העונה הבאה. האלופה הישראלית מנהלת בתקופה האחרונה משא ומתן אינטנסיבי עם השחקן, במטרה להשאירו במועדון, בעיקר לאור היכולת הנהדרת שלו העונה. הנדריקס מוערך מאוד על ידי דיוויד בלאט, ורק הערב מול ז'לגיריס הוכיח בדיוק עד כמה הוא משמעותי לקבוצה. במקביל, בצוות המקצועי מרוצים מאוד מקית' לנגפורד ומתכוונים להיכנס גם עימו למשא ומתן במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח.

בתוך כך, גברה הערב מכבי תל אביב על ז'לגיריס קובנה בפתיחת הטופ 16 עם 76:84 יקר במיוחד. הצהובים, שסיימו את שלב הבתים המוקדם במקום השני, נהנו ממחצית ראשונה מצוינת, אותה סיימו ביתרון 37:48, אך במחצית השנייה הצליחה הקבוצה הביתית לחזור למשחק וסגרה את הפער, אך בסיום שתי חסימות של ריצ'רד הנדריקס סידרו למכבי את הניצחון היקר. דמונד מאלט, בהופעת הבכורה עם הקבוצה ביורוליג, הוביל את אלופת ישראל עם 15 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 14.

"הם שיחקו רבע אחד טוב וניצחו ברבע, אבל אנחנו ניצחנו שלושה רבעים והיינו מצוינים במשך 30 דקות", אמר בסיום דיוויד בלאט. "קשה מאוד לנצח פה, ועשינו זאת בזכות הגנה נפלאה, בעיקר במחצית הראשונה, נגד קבוצה שהיא נהדרת בהתקפה, מאוד זריזה ומלאת כישרון. יש לנו ניסיון ובגרות ואופי שעוזרים לנו במעמדים האלה, והמון שחקנים שבכל ערב נתון יכולים להרים אותנו מאוד גבוה. באנו מוכנים וחדים עם המון תשוקה לניצחון. אני חייב לספר שהצלחתי לשבור נאחס וסופסוף ניצחנו את משחק ראשון באיזשהו שלב".

בלאט המשיך ואמר: "זה ניצחון חשוב כפי שכולם מבינים. מה שמצליח לנו אלה הדברים שהלכנו איתם כל הזמן: משחק הפנים שלנו, ההגנה הקשוחה הטובה שלנו והעובדה שבכל ערב נתון נמצא שחקן שנכנס ונותן תרומה חשובה". לקראת ברצלונה אמר המאמן: "אנחנו צריכים לדאוג איך ננצח את הקבוצה מספר 2 באירופה אם לא מספר 1. זו תהיה משימה קשה. אנחנו באים הביתה ושם יהיו 12 אלף שנשמעים כמו 50 אלף ואני מקווה שהם יעזרו לנו כמו תמיד".

על בניית הקבוצה תוך כדי העונה הוסיף: "בגדול הצלחנו בכל הפרמטרים השנה והצלחנו להתמודד עם לוח הזמנים שלנו והעובדה שאנחנו משחקים שלושה משחקרים בשבוע, טסים, רצים, בקושי ישנים וכמעט מתאמנים. הקבוצה בנויה מגברים ומשיטת משחק וממועדון שיודע לשמור על המסורת ועלינו".

השחקן המצטיין של מכבי הערב היה ללא ספק דמונד מאלט, שרשם את הופעת הבכורה שלו ביורוליג במדי מכבי. מאלט סיים עם 15 נקודות כולל שלשות נהדרות, ואמר בסיום: "אני שמח על הניצחון, זה נותן לקבוצה מומנטום חיובי. הגיע לנו היום לנצח, אין ספק בכלל, כולם שיחקו נהדר והעלו את הרמה שלהם. ההגנה היתה פשוט אדירה. אני שמח אבל עדיין לא חוגג כי יש לנו עוד הרבה עבודה. ברצלונה בשבוע הבא זה משחק ענק, אבל אני אוהב את הסיכויים שלנו".

אחד מהשחקנים המשמעותיים של מכבי תל אביב ברגעי הסיום היה קית' לנגפורד, שלקח לא מעט על עצמו, וסיים עם 12 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. "זאת פתיחה נהדרת ומרגשת של הטופ 16", אמר לנגפורד בסיום. "עבורי זו חוויה אדירה, הרבה מהשחקנים שלנו היו כבר במעמדים האלה, אבל עבורי זה חדש ואני אוהב את כל מה שקורה. זה ניצחון נפלא, צריך להישאר מפוקסים ולהמשיך ככה".

מכבי ת"א התקשתה אך ניצחה 76:84 את ז'לגיריס קובנה

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully