וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חוגג 300, היגואין מהלל את מוריניו

הקלאסיקו בפתח: הארגנטינאי יחגוג עם נעל חדישה, חלוץ ריאל משבח את הפורטוגלי, וכמה נציגים לכל קבוצה ב-11 של 2011?

אחרי הזכייה בכדור הזהב, ליאונל מסי יספיק לחנוך הערב (רביעי, 23:00, שידור ישיר בספורט1 ובספורט 1HD) גם זוג נעליים חדש. הארגנטינאי ינעל נעלי אדידס מדגם חדש - F50 בצבעים כחול ואדום. הדגם המחודש עוצב במיוחד בשביל מסי לכבוד משחקו ה-300 עם ברצלונה. הנעל החדשה, אם תהיתם, שוקלת 165 גרם. אלא שלא רק מסי ינעל נעל של אדידס הערב, כשגם קארים בנזמה ופאביו קואנטראו יעשו זאת.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
הופעה מספר 300 בברצלונה. ליאונל מסי/GettyImages

אפרופו מסי, הארגנטינאי רק בן 23, אבל כבר הספיק לכבוש 13 שערים נגד ריאל מדריד. איקר קסיאס התבדח אתמול ואמר: "הוא לא תמיד מבקיע, היו גם כמה בעיטות שלו שהצלחתי לעצור". אגב, שיאן הכיבושים במשחקי אל קלאסיקו הוא אלפרדו די סטפנו, שהבקיע 18.

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. רויטרס
"אני לא תמיד סופג ממסי, היו כמה כדורים שהצלחתי לעצור". קסיאס/רויטרס

בספרד מנסים לפענח את העובדה שכריסטיאנו רונאלדו מתקשה להופיע למשחקי הקלאסיקו, ובראיון עם פסיכולוג ספורט חורחה סילבריו נטען שהפורטוגלי "אלרגי" לברצלונה.

ואם בפסיכולוגיה עסקינן, גונסאלו היגואין התראיין לקראת המשחק, ואמר: "ז'וזה מוריניו הוא פסיכולוג נהדר. הוא מראה את זה ברגעים הקשים והוא מכין אותנו בצורה טובה מאוד למשחקים האלה, גם אם הם מגיעים בשלבים מוקדמים של העונה".

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"ז'וזה מוריניו הוא פסיכולוג נהדר". גונסאלו היגואין/רויטרס

באופ"א הכריזו היום על ה-11 הנבחרים של 2011. לא פחות מחמישה שחקני ברצלונה מאיישים את הנבחרת, בעוד לריאל מדריד יש שלושה נציגים. דני אלבס, ג'רארד פיקה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה וליאונל מסי מגיעים מבארסה, איקר קסיאס, מרסלו ורונאלדו מריאל. את הרשימה משלימים טיאגו סילבה (מילאן), אריאן רובן (באיירן מינכן) וגארת' בייל (טוטנהאם). מאמן השנה הוא פפ גווארדיולה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
אחד משלושת הנציגים של ריאל ב-11. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ב'גאזטה דלו ספורט' פרסמו היום שפריס סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם קאקה על הצטרפותו. כעת יפנו הפריזאים למשא ומתן עם ריאל מדריד. בדיווח נמסר כי פלורנטינו פרס סירב להצעה בגובה 25 מיליון יורו.

קאקה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יש הסכם? קאקה/רויטרס

אם ברצלונה תנצח הערב, היא תשווה את מספר הניצחונות שלה במשחקי קלאסיקו רשמיים לזה של ריאל - 86. לבלאנקוס 362 שערים במפגשים הרשמיים בין השתיים, לבארסה 350. אגב, פפ גווארדיולה מעולם לא הפסיד לריאל מדריד כמאמן בסנטיאגו ברנבאו.

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה. רויטרס
הפסד ראשון בברנבאו? פפ/רויטרס

באתר גול ערכו סקר בקרב הגולשים (12,300 הצבעות) שטוענים שלא די בכך שברצלונה תעפיל לחצי הגמר, היא גם תנצח בשני המשחקים, כך סבורים 36.44 אחוז מהגולשים. רק 13.56 אחוז טוענין שריאל תנצח בשני המשחקים. 26.05 אחוז הצביעו שהבלאנקוס יעפילו לשלב הבא עם ניצחון באחד משני המשחקים.

ריאל מדריד - ברצלונה (23:00, ספ' 1, 1HD): "יהיה משחק נהדר"

מוריניו: "למי שמבקר את רונאלדו יש בעיה איתי"

מה תפקידו של פברגאס בקלאסיקו הפעם?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully